Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette møkkafirmaet klarer ikke å vedlikeholde database over telefonnummer, selv om de gang på gang får beskjed om at de har ringt en normalt ansatt og spør hver eneste gang etter daglig leder. Det var greit første og kanskje andre gang, men når de ringer flere ganger SAMME DAG når man er opptatt med arbeidsoppgaver er det ikke greit!
Hei, Det er veldig leit at du opplever uønsket kontakt fra oss. Dersom dere ikke ønsker å bli kontaktet av oss kan dere reservere telefonnummeret deres via denne linken; https://strom.fortum.no/reservasjon. Det kan ta opp til 30 dager før endringen er registrert, men vi håper dere ikke mottar mer uønsket kommunikasjon fra oss. Om du ønsker å reservere deg mot telefonsalg generelt kan du gjøre dette gjennom denne linken i https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/ Med vennlig hilsen Fortum Strøm
løgn alt som ble sagt i telefon. snakket om hvor mye billigere det var i måneden osv, når det ble nesten dobbelt så dyrt. I tillegg funket ikke appen deres.
Hei, Vi beklager for at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Så leit at appen ikke sto til forventning og vi beklager for de ulempene du opplevde. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Ta gjerne direkte kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 slik at vi kan undersøke saken nærmere. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Rot med 2 faktura hver måned som leveres på ulike måter og ofte havner i inkasso.
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere.
Selger inn produktet som noe helt annet enn hva det er, opplyser om oppsigelsestid, men ikke om at det er 3000kr i bruddgebyr om du flytter eller bytter! Ikke er di behjelpelig med kundeservice heller! Alt i alt en bedrift son kun er flink og selge abonoment, alt etter er elendig og miserabelt
Hei, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Gikk fra å være bra og gunstig på pris. Øker nå sine påslag som gjør de dårligst i klassen. Ufin oppførsel. Svarer på telefon med svada om hvorfor dette skjer. Ser etter alternativ.
Inngikk avtale gjennom OBOS, men kundebehandler noterte ikke avtalen med OBOS,derfor la dem på prisen nå og det er helt uaktuelt å fortsette avtalen med et slik selskap som har sløve kundebehandlere!!
Startet bra. Gode rabatter. La så på månedsavgift.