Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rot med 2 faktura hver måned som leveres på ulike måter og ofte havner i inkasso.
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere.
Selger inn produktet som noe helt annet enn hva det er, opplyser om oppsigelsestid, men ikke om at det er 3000kr i bruddgebyr om du flytter eller bytter! Ikke er di behjelpelig med kundeservice heller! Alt i alt en bedrift son kun er flink og selge abonoment, alt etter er elendig og miserabelt
Hei, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse. Gjerne kontakt bedriftsavdelingen på 21494949 så kan vi undersøke saken nærmere. Mvh, Fortum Strøm
Gikk fra å være bra og gunstig på pris. Øker nå sine påslag som gjør de dårligst i klassen. Ufin oppførsel. Svarer på telefon med svada om hvorfor dette skjer. Ser etter alternativ.
Inngikk avtale gjennom OBOS, men kundebehandler noterte ikke avtalen med OBOS,derfor la dem på prisen nå og det er helt uaktuelt å fortsette avtalen med et slik selskap som har sløve kundebehandlere!!
Startet bra. Gode rabatter. La så på månedsavgift.
Ingen problemer med selskapet, grei app, oversiktlig faktura og i det hele tatt en seriøs tilbyder. Men, nå øker de gebyrene på avtalen med over 290% En fast månedlig kostnad på 39 kr og 0 påslag på spotprisen, endres nå til 49 kr per måned og 3,90 øre i påslag. Med et årlig strømforbruk på 20.000 kWh, gir dette meg en økning i gebyrer fra 468 per år til 1368, så da var det på tide å bytte selskap :-)
Har vært kunde i mange år, og fikk plutselig beskjed om at prisen mer enn doblet seg. Da er det kun timer som går inntil annen strømleverandør velges