Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser nå at jeg har betalt alt for mye til fortum enn jeg hadde trengt. Føler meg lurt å gå inn til en avtale om prisfrys for november og desember med 571 kr, ble ikke oppmerksom at jeg kunne klage og ingen angrerettskjema ble sendt før det var for seint. Ble lovt at denne regningen i desember ikke kom til å bli så dyr, men den er 10500 kr for 1750 kmw. Jeg ser at jeg har blitt lagt avtaler som jeg ikke har spurt om slik som ID tyveri, og det blir man belastet 99 kr i mnd.
Maken til aggressiv selger skal en lete lenge etter. Prøvde og nærmest tvinge på en avtale som var dårligere enn den jeg hadde. Og vedkommende ga seg ikke måtte legge på til slutt.
Hold dere langt unna dette strømselskapet. Meget dårlig kunde kundeservice, høye påslag, sjekk påslagene dine dersom du bruker dette strømselskapet. Ikke for privatpersoner i det hele tatt. Betaler veldig mye mer for strøm siste måned eller andre avtaler.. Bytt til Talkmore ASAP.
Har forsøkt å si opp via mail, kontaktskjema og per telefon, men får ingen respons. Da jeg tok det over telefon fikk jeg beskjed om at hun var ny og ikke kunne ta imot oppsigelsen akkurat da, men at jeg måtte ringe tilbake!
Umulig å få kontakt med kundeservice . Besvarer ikke skriftlige henvendelser
Fortum bryter inngåtte avtaler, krever kundene for penger de ikke skulle betalt og satser på at kundene ikke orker å ta opp kampen og betaler. Når kunden kontakter el-klagenemda og mens saken pågår sender de inkassoselskap på kunden. Anbefaler alle å holde seg langt unna dette selskapet. Ja, dette er selvopplevd.
Gjentakende telefon oppringinger og "kundeoppfølging" slitsomt. Uforståelige mange avgifter.