Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Maken til aggressiv selger skal en lete lenge etter. Prøvde og nærmest tvinge på en avtale som var dårligere enn den jeg hadde. Og vedkommende ga seg ikke måtte legge på til slutt.
Hold dere langt unna dette strømselskapet. Meget dårlig kunde kundeservice, høye påslag, sjekk påslagene dine dersom du bruker dette strømselskapet. Ikke for privatpersoner i det hele tatt. Betaler veldig mye mer for strøm siste måned eller andre avtaler.. Bytt til Talkmore ASAP.
Har forsøkt å si opp via mail, kontaktskjema og per telefon, men får ingen respons. Da jeg tok det over telefon fikk jeg beskjed om at hun var ny og ikke kunne ta imot oppsigelsen akkurat da, men at jeg måtte ringe tilbake!
Umulig å få kontakt med kundeservice . Besvarer ikke skriftlige henvendelser
Fortum bryter inngåtte avtaler, krever kundene for penger de ikke skulle betalt og satser på at kundene ikke orker å ta opp kampen og betaler. Når kunden kontakter el-klagenemda og mens saken pågår sender de inkassoselskap på kunden. Anbefaler alle å holde seg langt unna dette selskapet. Ja, dette er selvopplevd.
Gjentakende telefon oppringinger og "kundeoppfølging" slitsomt. Uforståelige mange avgifter.
Fortum har en infernalsk sleip praksis med alle sine "Tilleggstjenester" som automatisk blir lagt til på fakturaene uten at man noensinne selv har valgt disse tjenestene. I tillegg får man servert hvite løgner fra Kundeservice, både muntlig og skriftlig. Dette må være på grensen av hva som er lovlig praksis da det minner mer om storstilt, systematisk svindel. Anbefales overhodet ikke. Styr unna for alt i verden.