Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg føler meg rett og slett lurt av Selger fra Fortum. En selger overtalte meg til å inngå en avtale uten å opplyse ordentlig om betingelsene. Det viser seg at jeg nå sitter fast i en avtale med 12 måneders bindingstid, noe jeg aldri ville gått med på dersom dette var tydelig kommunisert fra starten. I tillegg har jeg blitt belastet for et såkalt “prisfrys-gebyr” som jeg aldri har bestilt eller ønsket. Dette er et månedlig tillegg som føles som en ren skjult kostnad. Dette er langt fra en profesjonell måte å drive forretning på. Jeg hadde forventet å bli informert om vilkårene tydelig og ærlig, men det er ikke tilfelle her. Jeg kan på ingen måte anbefale Fortum til noen.
Hei Søren. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Det viktig for os at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter skal oppsigelsestiden og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse være informert. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected], så kan vi undersøke hvilken informasjon som ble sendt til deg ved inngåelse. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vi er pensjonister! Er derfor vant med lave priser på strøm. Liker derfor ikke de svimlende priser som kommer når vannmagasiner er lave. Og alt det digitale vi må følge med på. Slikt er slitsomt!
Hei Gunnar, tusen takk for din tilbakemelding. Jeg har forståelse for at det er mye å sette seg inn i, nå som mye er digitalisert. Vi prøver å gjøre det enklest mulig for våre kunder, i tillegg til at vi mer enn gjerne hjelper deg med spørsmål du har. Ikke nøl med å kontakte oss på telefon 21494949 om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig hyggelig og dyktig han jeg pratet med . Han fortjener masse ros
Hei Birkis, tusen takk for fantastisk omtale. Det er svært gledelig å høre du fikk hjelpen du trengte fra vår kunderådgiver. Vi jobber hardt for å gi våre kunder god service, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt å holde oversikt over hva strømmen koster til enhver tid
Hei Wibi, tusen takk for din fin omtale. Det er hyggelig å høre du syntes det er enkelt å holde oversikt. Vi jobber kontinuelig med å gjøre appen/ Min Side så brukervennlig og oversiktlig som mulig. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt er helt perfekt, pris og nettsiden appen er flott å følge med på døgnet rundt
Hei Svein, tusen takk for fine ord. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med nettsiden/appen og prisene våre. Vi ønsker å levere en best mulig opplevelse og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å finne fram. Rask løsning på problemet. Fornøyd med Fortum.
Hei Arve, det gleder oss å høre nettsiden vår er brukervennlig og at du fikk hjelpen du trengte. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra leveranse men for mye tillegg på spottpris. Så det var årsaken at jeg bytter for noen mnd
Hei Trond, tusen takk for din tilbakemelding. De er hyggelig å høre du var fornøyd med leveransen. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi opprettholder kvaliteten og verdien våre tjenester gir. Gjerne kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi høre mer om dine behov, og se om vi finner en avtale som passer bedre for deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm