Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De var litt masete i førsten når det gjaldt tilleggsting man kunne ha, måtte be de slutte å ringe, ellers byttet jeg selskap. Etter dette så har jeg vært fornøyd med service og app.
Hei Linn, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplevde det var masete i starten angående tilleggstjenester. Vi vil ta med oss denne tilbakemeldingen og sørge for at våre ansatte er mer opprmerksomme på kundenes ønske og behov. Det er godt å høre du er fornøyd med servicen og appen. Vi setter pris på din tilbakemelding og håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss:) Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Styr unna #Fortum som kraftleverandør (…eller i det minste sjekk hva du betaler for…) De sniker på tilleggstjenester i abonnementet ditt. Jeg oppdaget 4 tjenester jeg aldri har bestilt som utgjør ca kr 260,- pr måned, i tillegg til unaturlige høye påslag (ift konkurrenter) på spotprisavtale, ca kr 220,- pr måned. ❌ Det er nesten kr 500 pr måned(!) i tillegg til strøm. Hvis du er kunde hos Fortum i dag: Sjekk faktura for tilleggstjenester. Sjekk også hvilken avtale du har. 1️⃣ Da jeg ringte og konfronterte med høye priser fikk jeg til svar: «…å ja, du har jo den DYRE spotprisavtalen…. Vi har laget en billigere nå som du kanskje vil ha….?» 2️⃣ Da jeg ba om dokumentasjon på at jeg AKTIVT hadde bestilt disse tilleggstjenestene fikk jeg til svar: «…det kan vi ikke gi, bekreftelsen på disse avtalene er slettet, dessuten har du STILLTIENDE akseptert….» ✅ Ny avtale er inngått med ny samarbeidspartner der faste kostnader er en mye mer enn halvert.
Hei Åse Marit, Takk for at du deler din erfaring. Vi beklager dypt at du har hatt en negativ opplevelse med våre tjenester og ønsker å forsikre deg om at vi tar din tilbakemelding alvorlig. Vi ønsker å understreke at vi har strenge regler og prosedyrer på plass for avtaleinngåelse. Alle våre avtaler krever en skriftlig aksept, samt. muntlig aksept, for å sikre at våre kunder er fullt informert og enige i tjenestene de mottar. Hvis det har skjedd en feil eller misforståelse, er vi forpliktet til å rette opp i dette. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Jeg syns at selger prøver å selge strøm til andre ektefelle når man har huset en avtale med den andre ektefellen. Alt er bare sur fordi kun den ene som har oversikt til alle regningen men samtidig mister den ene tilganger på arkiv betalt fakturaer. Mutt synspunkter at dette er bare tull! Hvorfor man ikke kam gi bedre tilbud den aktivet abonnement som er allerede aktiv fra før og er ikke nødvendig å opprettet nye bruker på samme hus? Utenkelig!
Hei Elenita, Takk for at du tok deg tid til å dele dine bekymringer med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, da den hjelper oss å forstå våre kunders behov bedre og forbedre vår service. Vi beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vårt mål er alltid å tilby den beste mulige servicen, og i denne sammenhengen ser vi at det kan ha oppstått en misforståelse. Jeg vil gjerne informere deg om at det er fullt mulig å opprette en brukerkonto for din ektefelle eller samboer uten å måtte overføre anlegget. Dette vil gi begge parter innsyn i kontoen via vår MinSide eller App, og sørge for at dere begge har tilgang til viktig informasjon og oversikt over betalte regninger. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Jeg har ingenting å vurdere, bare prisen er for høy sammenlignet med andre selskaper
Hei Denaldo, Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi forstår at priser er en viktig faktor når det gjelder valg av leverandør. Vår målsetting er alltid å balansere konkurransedyktige priser med kvalitetsservice og tjenester. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Hei, jeg opplever svært vanskelige tider økonomisk, og ba om å få utsatt betalingen av fakturaen min. Dette ble ordnet med av en hyggelig medarbeider veldig greit, og det setter jeg veldig pris på!
Hei Truls, Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at vår medarbeider kunne imøtekomme og bistå i saken din. Vi er her for å hjelpe, så ikke nøl med å kontakte oss ved fremtidige behov. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Opplever hjemmeside og app som svært oversiktlig og enkel. Er trygg på at jeg har tatt det beste valget av strømleverandør.
Hei Tone, Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du finner vår hjemmeside og app brukervennlige, og at du er fornøyd med Fortum som strømleverandør. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Prisen på Kw/time varierer. De sier at prisen er den de får fra Norpool. Det stemmer ikke da min samboer har en leilighet med pris 104 pr. kw/time. Jeg betaler 119 pr. kw/time.
Hei Lars, Om du ønsker å følge med på spotprisen vil jeg anbefale å besøke Nord Pool sine hjemmesider på www.nordpoolgroup.com. For å få riktig valuta må du endre fra EURO til NOK. Minner også om at Nord Pool oppgir priser uten moms, så du må multiplisere med 1,25 for å få inkludert moms.¨ Vi vil gjerne bistå og hjelpe deg så godt vi kan. Ta gjerne direkte kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller chat/e-post på vår nettside. Med vennlig hilsen Fortum Strøm