Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syns at selger prøver å selge strøm til andre ektefelle når man har huset en avtale med den andre ektefellen. Alt er bare sur fordi kun den ene som har oversikt til alle regningen men samtidig mister den ene tilganger på arkiv betalt fakturaer. Mutt synspunkter at dette er bare tull! Hvorfor man ikke kam gi bedre tilbud den aktivet abonnement som er allerede aktiv fra før og er ikke nødvendig å opprettet nye bruker på samme hus? Utenkelig!
Hei Elenita, Takk for at du tok deg tid til å dele dine bekymringer med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, da den hjelper oss å forstå våre kunders behov bedre og forbedre vår service. Vi beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vårt mål er alltid å tilby den beste mulige servicen, og i denne sammenhengen ser vi at det kan ha oppstått en misforståelse. Jeg vil gjerne informere deg om at det er fullt mulig å opprette en brukerkonto for din ektefelle eller samboer uten å måtte overføre anlegget. Dette vil gi begge parter innsyn i kontoen via vår MinSide eller App, og sørge for at dere begge har tilgang til viktig informasjon og oversikt over betalte regninger. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Jeg har ingenting å vurdere, bare prisen er for høy sammenlignet med andre selskaper
Hei Denaldo, Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi forstår at priser er en viktig faktor når det gjelder valg av leverandør. Vår målsetting er alltid å balansere konkurransedyktige priser med kvalitetsservice og tjenester. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Hei, jeg opplever svært vanskelige tider økonomisk, og ba om å få utsatt betalingen av fakturaen min. Dette ble ordnet med av en hyggelig medarbeider veldig greit, og det setter jeg veldig pris på!
Hei Truls, Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at vår medarbeider kunne imøtekomme og bistå i saken din. Vi er her for å hjelpe, så ikke nøl med å kontakte oss ved fremtidige behov. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Opplever hjemmeside og app som svært oversiktlig og enkel. Er trygg på at jeg har tatt det beste valget av strømleverandør.
Hei Tone, Takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du finner vår hjemmeside og app brukervennlige, og at du er fornøyd med Fortum som strømleverandør. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Prisen på Kw/time varierer. De sier at prisen er den de får fra Norpool. Det stemmer ikke da min samboer har en leilighet med pris 104 pr. kw/time. Jeg betaler 119 pr. kw/time.
Hei Lars, Om du ønsker å følge med på spotprisen vil jeg anbefale å besøke Nord Pool sine hjemmesider på www.nordpoolgroup.com. For å få riktig valuta må du endre fra EURO til NOK. Minner også om at Nord Pool oppgir priser uten moms, så du må multiplisere med 1,25 for å få inkludert moms.¨ Vi vil gjerne bistå og hjelpe deg så godt vi kan. Ta gjerne direkte kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller chat/e-post på vår nettside. Med vennlig hilsen Fortum Strøm
At Jeg får bare en faktura, forutsigbart, god informasjon og kundebehandling.
Hei Ren! Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Dere er topp, jeg har veldig forøyd med dere, bare fortsett med det
Hei Zeljko! Vi setter stor pris på din tilbakemelding og vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd hos oss. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med oss dersom du lurer på noe. Med vennlig hilsen Fortum Strøm