Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er litt usikker på hvilken avtale jeg har. Jeg synes dessuten at appen var bedre tidligere, jeg fikk mye mer informasjon gjennom den enn det jeg får i appen nå.
Hei Annelise, Tusen takk for tilbakemeldingen. Så leit at appen ikke sto til forventningene. Vi beklager for de ulempene du opplevde. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre appens ytelse og pålitelighet. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Da kan vi se på avtalen din, og eventuelt hjelpe deg å finne den avtalen som er best for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Etter sammenslåing med Norges energi fordoblet regningen seg, uten forklaring
Hei Silje, Tusen takk for tilbakemeldingen. Du skal være registrert med samme strømavtale du hadde med Norgesenergi. Vi ønsker å se nærmere på saken. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi gå igjennom faktura med deg og undersøke hvorfor faktura eventuelt har økt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ærlig talt visste jeg det ikke ennå, fordi det er første gang jeg er kunde i dette elektriske selskapet. Men så langt Det var bra. Og kundeservicen er også bra.
Hei Emmi, Vi ønsker å velkomme deg som kunde. Vi setter stor pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å være din pålitelige strømleverandør. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundebehandleren hos dere ikke minst alle de tillegstejeneste ingen har bedt om. Dere krever 700kr+ i mnd for ting vi ikke har bedt om gjentatte ganger!
Hei Aleksandros, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov, men vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette slik at vi kan sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Vi verdsetter tillitten våre kunder gir oss, og det er helt grunnleggende for oss at alle avtaler og tjenester er klare og forståelig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kommunikasjon, jeg gir beskjed men det er tydeligvis glemt, når samtalen er over. Tror jeg kommer til å bytte strømleverandør snart.
Hei Trond, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med kommunikasjonen med oss. Vi ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør, og din tilbakemelding er svært verdifull for oss. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected], så kan vi se på saken din på nytt. Vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er fint at jeg kan gå inn på appen for å finne tidspunkt det er billig strøm
Hei Edda, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vårt mål er å gi kundene oversikt over sitt strømforbruk, følge med på spotprisen time for time, få et estimat på hva neste faktura vil komme på og gi nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
OK, så lenge alt går bra. Dårlig, når noe er feil med faktura. Vært i kontakt med Fortum og Norgesnett i over en måned (ca 12-14 telefonsamtaler og mail), fått inkassovarsel, denne er endelig slettet, men mottatt 6 stk faktura hittil. Vet fremdeles ikke hva jeg skylder.
Hei Brit, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med hjelpen du har fått i samtale med oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere behandlingstiden. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å finne en løsning på problemet. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost. Våre dyktige kunderådgivere vil jobbe sammen med deg for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm