Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ærlig talt visste jeg det ikke ennå, fordi det er første gang jeg er kunde i dette elektriske selskapet. Men så langt Det var bra. Og kundeservicen er også bra.
Hei Emmi, Vi ønsker å velkomme deg som kunde. Vi setter stor pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å være din pålitelige strømleverandør. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kundebehandleren hos dere ikke minst alle de tillegstejeneste ingen har bedt om. Dere krever 700kr+ i mnd for ting vi ikke har bedt om gjentatte ganger!
Hei Aleksandros, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov, men vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette slik at vi kan sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Vi verdsetter tillitten våre kunder gir oss, og det er helt grunnleggende for oss at alle avtaler og tjenester er klare og forståelig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kommunikasjon, jeg gir beskjed men det er tydeligvis glemt, når samtalen er over. Tror jeg kommer til å bytte strømleverandør snart.
Hei Trond, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med kommunikasjonen med oss. Vi ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør, og din tilbakemelding er svært verdifull for oss. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected], så kan vi se på saken din på nytt. Vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er fint at jeg kan gå inn på appen for å finne tidspunkt det er billig strøm
Hei Edda, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vårt mål er å gi kundene oversikt over sitt strømforbruk, følge med på spotprisen time for time, få et estimat på hva neste faktura vil komme på og gi nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
OK, så lenge alt går bra. Dårlig, når noe er feil med faktura. Vært i kontakt med Fortum og Norgesnett i over en måned (ca 12-14 telefonsamtaler og mail), fått inkassovarsel, denne er endelig slettet, men mottatt 6 stk faktura hittil. Vet fremdeles ikke hva jeg skylder.
Hei Brit, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med hjelpen du har fått i samtale med oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere behandlingstiden. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å finne en løsning på problemet. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost. Våre dyktige kunderådgivere vil jobbe sammen med deg for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
det har vært helt greit. det var jo tidligere Norges Energi
Hei Svein, Tusen takk for omtalen. NorgesEnergi og Fortum har tilhørt samme konsern siden 2017. Vi slo oss sammen for å skape et best mulig tilbud til våre kunder. NorgesEnergi ble integrert under Fortum-merkevaren med virkning for fra 13. mai. Det er hyggelig å høre du har opplevd en knirkefri overgang til Fortum. Har du spørsmål kan du gjerne kontakte oss direkte på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Elendig kunde behandling,halvsurt og prate med de,ingen som kunne svare på noe om elbil og ladere,produkter osv satt over 8 ganger,skjedde 2 ganger ,på innsalget elbil og ladere blir jeg bare med autosvar bedt om og ringe samme nr på nytt.Sa opp abb og ble overtalt til og fortsette,gjorde en forandring fra bedrift til person(fra enkeltmannsforetak )ble innkassokrevd avbruddsgebyr på 3000 som ingen hadde fortalt om.Kunde behandlere sier ikke sine fulle navn,bare fornavn,mailbekreftelse kommer usignert .Vanskelig og få bekreftelse på mail på inngått avtale.Kundebehandler la på røret da jeg sa at jeg tok opp samtalen da han ikke ville si navnet sitt,de tar jo opp?Dette er et selskap som slår seg på magen og forteller at de er Nordens største strømselskapet,også blir jeg som kunde møtt slik?Kundebehandler var ordentlig stolt av seg selv da han fjernet inkasso kravet og mente han var snill,han burde beklaget helt ned til sine forfedres opprinnelse for all elendigheten de koker i hop og hvordan system dette firma holder på.Tenker du Fortum så tenk deg kraftig om,vill du ikke snakke med så si du tar opp samtalen da legger de på !Nordens verste strømselskap!!!
Hei Henning, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med hjelpen du har fått av våre kundebehandlere. Når det gjelder at du ble satt over til en annen avdeling er det fordi du hadde spørsmål vedrørende elbil og ladere. Avdelingen som har spisskompetanse på dette er Charge and drive. De kan kontaktes på +47 2255 5424 eller [email protected]. Du kan også finne informasjon på deres nettsider her: https://chargedrive.com/. Vi ønsker alltid å gi våre kunder best mulig hjelp, og i noen tilfeller innebærer dette å sette over til en annen avdeling som kan svare bedre på dine spørsmål. Når det gjelder det at våre kunderådgivere kun utgir fornavn, er dette en bevisst praksis vi følger av hensyn til peronvern til våre ansatte. Dette er en standard prosedyre. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, og beklager eventuelle ulemper dette har medført. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm