Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det skulle være bedre sammenlignet etter å ha gått igjennom avtalen til Fjordkraft sammenlignet med Fortum, ifølge telefonselger. Viste seg å være dyrere.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Lurer inn tilleggsavtaler for å øke prisen, og forsvarer det med bortforklaringer !
Hei Frank, Vi beklager så mye for at du føler deg lurt i forbindelse tilleggstjenester. Vi leverer kun avtalen som er bekreftet skriftlig, og velger ikke avtale vilkårig. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Fortum fungerer veldig bra og er en pålitelig strømleverandør
Hei Max, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Lurt over med lovnad om besparelse. Bare vas. De legger til all verdens tillegg og tar grovt betalt. Skjult binding på 12 mnd med frikjøpsbeløp på 3000 kr / anlegg. Styr unna dette selskapet for alt i verden.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig synd å høre du har hatt negativ erfaring med oss som din strømleverandør. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Jeg har god erfaring med Fortum, ingenting å klage på.
Hei Birgitte, Så utrolig hyggelig å høre du har positiv erfaring med Fortum som din strømleverandør. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
vi vil helst bare få regninga å bli ferdig med det hver måned, ikke mas
Hei Carrel, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter derfor stor pris på din ærlige mening. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å finne en løsning på problemet. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Har tatt opp problemet før men har fått brev fra Lowell (inkasso).gjelder regning for min avdøde far.han døde 05/11-2022.
Hei Arilf, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt pris på om du kontaktet oss direkte på epost [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Fortum Strøm