Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi ble forespeilet en avtale som skulle lønne seg for oss. Strømregningen vi nå vil ha i vinter er av en absurd størrelse, langt over hva andre selskap tilbyr og er av en størrelse som velter vår privatøkonomi. Avtalen ble inngått på falske premisser, ingen varsling om mangedobling av regning og uten mulighet til å si opp avtalen. 12 mndrs oppsigelse synes i strid med lovverk og er lenger enn alle andre tjenester vi har hørt om.
Fantastisk leverandør, anbefaler alle å aktivere prisfrys! Kundeservice svarer med en gang, og er veldig behjelpelig med små å stort. Forstår ikke hvorfor så mange er misfornøyd, strømmen er generelt dyr - noe som ikke er Fortums feil... De er en av få som fortsatt har gjennomfakturering og etterskuddsbetaling. 10/10
Kjæresten min har Fortum solid. I oktober betalte hun 599øre/kWh og jeg betalte 173. Strømstøtten fungerer absolutt ikke med avtalen. Regningen hennes var 3000 mer enn min med lavere forbruk.
Dårlig kundebehandling, dårlig pris og de burde gjøre det beste for sine kunder
Forholder seg ikke til avtaler, selgerne driter i om du svarer nei. Uoversiktlig. Man snakker med de på kundeservice og blir enig om hvordan det skal bli, de avslutter med å si jeg sender en sms, kan du bare svare ja på den mens vi snakker så blir det slik vi ble enige om, så sender de sms der du både bekrefter Grønnt fokus, sikker hverdag og sikring av steømpris når spottpris med påslag er det man har blitt enig om. Etter 4 slike runder så ga jeg opp og byttet leverandlr. STYR UNNA, Svindlere og tyver som jobber her🤬🤬🤬🤬🤬😵🤢🤮
Dette selskapet er ute etter å lure mennesker. De hadde en super avtale nå i november/desember med prisfrys til 572øre kWh. Prisen i november ligger på ca 50 øre kWh. Så avtalen framstår som ran på lyse dagen.
Har vært kunde hos dem siden 1990 Fortum/Hafslund. Men nå er jeg så lei at dem ikke tar kunder på alvor! Dem lurer deg til og betale for ting du ikke har bedt om Eks: fikk en ekstra rekning i dag 99kr. Ringte og spurte om hva det var?? Fikk svar det er for ID vakt jeg har ikke bestilt det! Men må bare si ifra hold dere unna det her. Til mandag skal jeg bytte. Jeg må ikke betal ekstra for og være sikker det er jo dem som skal gjøre den jobben. Håper på bedre tider👍👍