Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har sagt opp men gikk tilbakke for det var nok det beste Så har dem en veldig fin.app
Hei Luisi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du har valgt oss som strømleverandør igjen. Ikke nøl med å kontakte oss dersom du har ytterligere spørsmål eller forslag til forbedring. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Enkel app, som gjør at du kan følge med på strømbruken din daglig. Mulighet for 14 dager ekstra utsettelse på strømregninga👍
Hei Kåre, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å høre at forbrukshistorikken og prisoversikten er enkel og oversiktlig for deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm
Bra bortsett fra prisen som det er vanskelig å gjøre noe med
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi forstår bekymringen rundt prisingen, og til tross for høy etterspørsel og markedssvingninger, streber vi kontinuerlig etter å opprettholde konkurransedyktige priser for våre kunder. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Synes det er helt umulig å nå fram på telefon, og forbanner denne KI som det heter. Får jo ikke et vettug svar fra en robot? Dere hadde tjent stort på å svare på telefon fra et menneske er min mening. Ellers alt greit med Fortum, og har vært kunde der fra 1997. Men nå er vel alt overført til finske eiere, og jeg foretrekker norsk eid selskap heller!
Hei Kristin, Takk for din tilbakemelding, og vi setter pris på at du har vært en lojal kunde siden 1997. Vi ønsker å understreke at Fortum fortsatt er et nordisk energiselskap, og selv om vi er en del av noe større, betjenes våre norske kunder av kontorer i Norge, med norske ansatte og norsk kundeservice. Vi forstår at telefonkontakt er viktig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten vår. Vi beklager dersom du har hatt utfordringer med å nå oss på telefon. Samtidig er vi stolte over å være Nordens mest valgte leverandør av strøm og energiløsninger. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar dine synspunkter til hjerte. Hvis det er noe spesielt du ønsker å diskutere eller forbedre, ber vi deg kontakte oss direkte, enten via telefon eller e-post. Takk igjen for din langsiktige støtte, og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kjempe god kundeservice, veldig enkelt å ha med å gjøre generelt, ingenting er et problem :)
Hei Arijana, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med opplevelsen du har hatt med vår kundeservice. Dersom det skulle dukke opp spørsmål må du ikke nøle med å kontakte oss i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Generelt fornøyd med Fortum. Spesielt appen.og smart lading
Hei Terje, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi er svært glade for å høre at du er fornøyd med tjenestene våre og at du anser Smartlading og appen som brukervennlige. Dersom det skulle dukke opp spørsmål etterhver må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
De har for store påslag. Anbefaler alle å sjekke ptørisene
Hei Frode, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår bekymringen din angående våre påslag og setter pris på at du deler din oppfatning. Våre priser reflekterer forsøket på å balansere kvalitet og service med kostnader, men vi erkjenner viktigheten av konkurransedyktighet. Vi oppfordrer alle våre kunder til å sammenligne priser for å sikre at de får den beste verdien. Hvis det er spesifikke aspekter ved vårt tilbud du ønsker vi skal se nærmere på, vennligst kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21 49 49 49. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar