Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes det er helt umulig å nå fram på telefon, og forbanner denne KI som det heter. Får jo ikke et vettug svar fra en robot? Dere hadde tjent stort på å svare på telefon fra et menneske er min mening. Ellers alt greit med Fortum, og har vært kunde der fra 1997. Men nå er vel alt overført til finske eiere, og jeg foretrekker norsk eid selskap heller!
Hei Kristin, Takk for din tilbakemelding, og vi setter pris på at du har vært en lojal kunde siden 1997. Vi ønsker å understreke at Fortum fortsatt er et nordisk energiselskap, og selv om vi er en del av noe større, betjenes våre norske kunder av kontorer i Norge, med norske ansatte og norsk kundeservice. Vi forstår at telefonkontakt er viktig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten vår. Vi beklager dersom du har hatt utfordringer med å nå oss på telefon. Samtidig er vi stolte over å være Nordens mest valgte leverandør av strøm og energiløsninger. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar dine synspunkter til hjerte. Hvis det er noe spesielt du ønsker å diskutere eller forbedre, ber vi deg kontakte oss direkte, enten via telefon eller e-post. Takk igjen for din langsiktige støtte, og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kjempe god kundeservice, veldig enkelt å ha med å gjøre generelt, ingenting er et problem :)
Hei Arijana, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med opplevelsen du har hatt med vår kundeservice. Dersom det skulle dukke opp spørsmål må du ikke nøle med å kontakte oss i fremtiden. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Generelt fornøyd med Fortum. Spesielt appen.og smart lading
Hei Terje, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi er svært glade for å høre at du er fornøyd med tjenestene våre og at du anser Smartlading og appen som brukervennlige. Dersom det skulle dukke opp spørsmål etterhver må du ikke nøle med å ta kontakt med oss. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
De har for store påslag. Anbefaler alle å sjekke ptørisene
Hei Frode, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår bekymringen din angående våre påslag og setter pris på at du deler din oppfatning. Våre priser reflekterer forsøket på å balansere kvalitet og service med kostnader, men vi erkjenner viktigheten av konkurransedyktighet. Vi oppfordrer alle våre kunder til å sammenligne priser for å sikre at de får den beste verdien. Hvis det er spesifikke aspekter ved vårt tilbud du ønsker vi skal se nærmere på, vennligst kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21 49 49 49. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Dere respekterer ikke kundenes ønske. Ønsket kun strøm og ba utrykkelig om å ikke bli kontaktet med det dere kaller gode tilbud på det jeg mener er unødvendige merkostnader. Nå har dere tatt kontakt tre ganger selvom jeg har sagt ifra hver gang jeg ikke ønsker det og dere har lovet at det skal jeg slippe. Derfor varte vårt kundeforhold i 4 dager.
Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Det er leit at vi ikke fikk mulighet til å rette opp i inntrykket ditt, men vi tar med oss din tilbakemelding og vil iverksette tiltak for å forbedre prosesser og sikre at dette ikke skjer i fremtiden. Ønsker deg en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar
Dere er kun et av mange el-selskaper. Dere er ikke den værste, men antagelig sånn midt på treet.
Hei Thor, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi ønsker å være et strømselskap som kan tilby en rekke smarte kundefordeler for deg som er Fortum-kunde. I Mitt Fortum-appen og på Min side får du full oversikt over strømforbruk og kostnader. Hos Fortum har vi ververabatt hvor du har mulighet til å verve en venn og få 400 kr trukket fra din faktura. Vi tilbyr også flere tjenester for at du skal kunne få en strømavtale som virkelig passer deg og ditt behov. Du kan lese mer om dette på vår nettside fortum.no. Har du noen spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949. Vi står klare for å bistå. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Dyr strøm eneste bidrag. Strømselskapene et symptomet på at noe er galt. Vi klarte oss veldig bra uten dere
Hei Stein, I motsetning til hva man kanskje skulle tro, tjener ikke Fortum mer penger når strømprisen er høy. Dette siden de fleste i Norge har spotprisavtaler. Det betyr at du som kunde betaler det samme for strømmen som det Fortum kjøper den inn for (tillagt mva). Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne ta direkte kontakt om du har flere spørsmål. Vennlig hilsen, Fortum Strøm