Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med Fortum, hjemmesiden er veldig bra.
Hei Jorunn, Tusen takk for din tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum. Vi ønsker alltid å gi våre kunder god oversikt både i appen, Min Side og på vår nettside. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Bra servise hyggelig betjening på telefon får greie og forståelige svar kan trykt anbefale Fortun strøm
Fortum har bra service rask support som gjør att man kjenner seg trygg
Alt virker «alltid», enkle og oversiktlige fakturaer. Og ikke minst ikke for mye reklame og «junk-mail».
Synes det er lite å spare når ein har instalert 14 solcellepaneler. Ellers har jeg vært fornøyd.
Virker helt normalt og ganske rimelig og regningen er ikke for vanskelig
Hei Frank, Veldig hyggelig å høre du er fornøyd med appen:) Vi ønsker at våre kunder enkelt kan følge med på faktura og forbruk i appen. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hvis du har noen spørsmål er det bare å kontakte oss på epost, chat eller telefon:) Vennlig hilsen Fortum
Fortum endret avtalen til å bli like dyr og dårlig som de fleste andre med påslag både her og der. De godskrev heller ikke opptjent bonus ved oppsigelse. Byttet til Vibb.no. Storfornøyd.
Hei Roger, Dessverre har den generelle prisveksten i samfunnet gjort at det nå koster mer enn før å kjøpe inn, administrere og levere strøm til deg. Derfor måtte vi øke prisen på din strømavtale. Dette er ikke et problem forbeholdt Fortum alene, men noe hele strømbransjen opplever. For utbetaling av opptjente strømtimer må du ha et aktivt strømabonnement på tidspunktet for utbetalingen. Utbetaling gjøres årlig, året etter at de er inntjent, og motregnes mot strømforbruk i juli, på fakturaen som utstedes i august. Beklager for ulempen. Vennlig hilsen, Fortum Strøm