Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blid, hyggelig og informativ informasjon. Etter å ha mottatt et rotete/forvirrende skriv, klargjorde deres flinke og hyggelige medarbeider alle mine spørsmål, og min konklusjon ble enkel. Jeg gikk for en spotprisavtale. Mvh Ørjan D
Hei Ørjan, Vi takker for din tilbakemelding! Vi er godt fornøyd med at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi jobber hver dag med å forbedre oss, og er glade for at det gir gode tilbakemeldinger. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen:) Med vennlig hilsen Anders // Fortum
App til 99 kr. Fungerte de første månadene, men den ble ustabil, fikk beskjed fra kundeservice om att ny app skulle være tilgjengelig i løpet av Mai. Men vi er nå snart ferdig med Juli og har fortsatt ikke registrert att den fungerer bedre 🤨. Den virker som Basis app / abonemang.
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere forskjellige strømavtaler hos oss. Appen koster ikke 99,- per måned, men det er mulig å ha en rimligere avtale mot at det er færre funksjoner i appen. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for å gå gjennom ditt abonnement og for å se om det er mulig å gjøre det bedre utifra dine behov. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Rask kontakt. Hjelpsom og imøtekommende. Løste problemet kjapt.
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med måten vi har betjent deg over telefon og epost. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Byttet fra fastpris til spotpris. Fikk veldig hod hjelp.
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding på! Vi er glade for at du har fått god hjelp av vår kundeservice, og håper selvfølgelig du blir fornøyd med din nye strømavtale. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med kundeservice:) Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Trivelig og hjelpsom på telefon- fikk den informasjonen jeg trengte
Hei Unni, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi strever etter å levere den beste kundeservicen, og er glade for at du er fornøyd. Skulle det være noe annet er det bare å ta kontakt med oss igjen, Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hei, jeg gikk inn og svarte på tilbakemelding, men virker som om dere ikke er fornøyd med svar, så dere krever mere og mere spesifikasjoner, før jeg kan sende inn. Uansett, dere har fått masse negativ omtale i media fordi dere selger ekstraprodukter som kundene ikke var klar over at de sa ja til. I tillegg har dere kjøpt opp Norgesenergi som har vært et av de beste strømleverandørene. Og jeg ser at dere igjen er blitt oppkjøpt av et investeringsselskap, og vi alle vet at et investeringsselskap ikke er interessert i strøm, men penger. Lykke til!
Hei Einar, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og kundebehandling. Vi ønsker å være transparente og ærlige med våre kunder, og det er derfor beklagelig at du føler at du har blitt bedt om for mange spesifikasjoner. Dette er noe vi vil ta med oss for å forbedre kundeopplevelsen. Vi har nylig fusjonert selskapene Fortum og NorgesEnergi, men har eid NorgesEnergi over flere år. Det nylige oppkjøpet du nevner handler om at en del av Fortum er solgt ut, det gjelder ikke strøm. Om det er noe annet du lurer på kan du enkelt ta kontakt med oss på kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er så fornøyd med dere men sliter med siden deres når jeg skal finne fakturaen min, ellers er dere topp 😊
Hei Liz, Takk for din tilbakemelding. Det skal være enkelt å finne frem på minside og app, men av og til skjer det noen feil som kan gjøre det utfordrende. Du må gjerne ta kontakt med en av oss på kundeservice, så skal vi guide deg gjennom minside:) Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum