Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, jeg gikk inn og svarte på tilbakemelding, men virker som om dere ikke er fornøyd med svar, så dere krever mere og mere spesifikasjoner, før jeg kan sende inn. Uansett, dere har fått masse negativ omtale i media fordi dere selger ekstraprodukter som kundene ikke var klar over at de sa ja til. I tillegg har dere kjøpt opp Norgesenergi som har vært et av de beste strømleverandørene. Og jeg ser at dere igjen er blitt oppkjøpt av et investeringsselskap, og vi alle vet at et investeringsselskap ikke er interessert i strøm, men penger. Lykke til!
Hei Einar, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og kundebehandling. Vi ønsker å være transparente og ærlige med våre kunder, og det er derfor beklagelig at du føler at du har blitt bedt om for mange spesifikasjoner. Dette er noe vi vil ta med oss for å forbedre kundeopplevelsen. Vi har nylig fusjonert selskapene Fortum og NorgesEnergi, men har eid NorgesEnergi over flere år. Det nylige oppkjøpet du nevner handler om at en del av Fortum er solgt ut, det gjelder ikke strøm. Om det er noe annet du lurer på kan du enkelt ta kontakt med oss på kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er så fornøyd med dere men sliter med siden deres når jeg skal finne fakturaen min, ellers er dere topp 😊
Hei Liz, Takk for din tilbakemelding. Det skal være enkelt å finne frem på minside og app, men av og til skjer det noen feil som kan gjøre det utfordrende. Du må gjerne ta kontakt med en av oss på kundeservice, så skal vi guide deg gjennom minside:) Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Lett å forstå seg på, oversiktlig og enkel app å navigere! Lett å få hjelp
Hei Guro, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt at du er fornøyd med appen, og at den er enkel. Strøm kan ofte være vanskelig, og vi er derfor glade for at vi bidrar til å gjøre det litt enklere. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Vi er veldig fornøyd med kundeforholdet vi hat med Fortum. Oppstår det noe ang faktura blir det behandlet med en gang. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Brit, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å levere best mulig service, og din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette det gode arbeidet. Takk igjen for dine hyggelige ord og for at du er en del av Fortum-familien! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
👌😁😁.😎.Som dere ser så er jeg veldig fornøyd med mitt første møte med Fortun. Kom fra Norges Energi.
Hei Arne, Tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss stort å høre at du er fornøyd med overgangen til Fortum. Vårt fokus er å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er rart at de med fastavtsle får redusert pris når strøm kosta mer enn 70 øre pr kwh
Hei Asbjørn, Tusen takk for din omtale. Hvis noe er uklart med pris, gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949, så kan vi hjelpe deg i saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er kjempefornøyd med hvordan de er til å svare på tlf og mail også er det ikke noe problem med noen ting
Hei Lars, Tusen takk for fin omtale av vår kundeservice! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med måten vi har betjent deg over telefon og epost. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm