Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Da jeg ble kontaktet og inngikk avtale, ble det sagt at dere var den billigste på markede. Men så oppdaget jeg at der var «produkter» jeg ikke hadde bestilt. Det har kostet meg nesten kr. 200,- pr. måned.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en opplevelse som ikke lever opp til dine forventninger, og vi setter pris på at du gjør oss oppmerksom på dette. Vårt mål er å tilby våre kunder konkurransedyktige priser og tydelige avtaler. Man skal vel avtaleinngåelse alltid få god informasjon om hvilken avtale man får og alle priselementer. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med ønsker jeg at du tar kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hyggelig betjening og orientering 👍Enkel prosess med å bestille strøm 👍
Hei May, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår betjening og informasjon, samt at du fant prosessen med å bestille strøm enkel. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Hvis du har noen spørsmål eller trenger videre assistanse, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Rask behandling og hyggelig betjening ikke lang ventetid på svar
Hei Liv, Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår raske behandling og hyggelige betjening. Det er viktig for oss å gi våre kunder en god opplevelse, og det er veldig oppmuntrende å høre at vi har lykkes med det. Hvis du har noen spørsmål eller trenger videre assistanse, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Meget fornøyd. Fortum wr raske og hjelpsomme. Hopefully the best. Price !!
Hei Henning, Tusen takk for fin omtale! Det er hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi setter pris på din tilbakemelding om vår raske og hjelpsomme betjening. Kundetilfredshet er høyt prioritert hos oss:) Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ble lurt av Aktiv abb som har 12 måneds oppsigelsestid. Jeg var kunde hos de i 3 år og byttet, plutselig fikk jeg en regning på 3000kr (bruddgebyr). Det er uvanlig å ha 12mnd oppsigelsestid, vanlig på 3 mnd. Dette er lureri. Ikke bare er de litt dyrere enn de billigste, men de legger inn urimelige betingelser i liten skrift. STYR UNNA Til fortum her er kundenummeret: ******* dere er søppel
Hei Jeevan, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss, og vi tar dine bekymringer på alvor. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt informert om vilkårene for våre avtaler. Vi beklager om dette ikke har vært tilfelle for deg, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Jeg kan forstå at 12 måneder oppsigelse kan virke uvanlig, men bedriftsavtaler som er under forvaltning er ikke dette uvanlig. Du skal selvfølgelig informeres om dette ved avtaleinngåelse før du aksepterer tilbud fra oss. Dersom det er noe vi kan hjelpe med kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på bedrift på 21 49 49 49 eller [email protected] Ønsker deg en god dag og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Har ikke hatt så mye å gjøre med de enda, men førstegangsinntrykket var veldig bra.
Hei Reidsr, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Vi er glade for at vi har gjort et bra inntrykk, og satser på å fortsette i samme spor. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er fornøyd med pris, med opplysning /informasjon døgnet rundt via appen.
Hei Marit, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med prisene våre og informasjonen du får via appen vår. Din tilfredshet er vår høyeste prioritet, og det er svært oppmuntrende å høre at våre tjenester møter dine forventninger. Vi vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde den høye standarden du opplever. Dersom det skulle være noe kan du enkelt ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi etter beste evne. Med vennlig hilsen Anders // Fortum