Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt så mye å gjøre med de enda, men førstegangsinntrykket var veldig bra.
Hei Reidsr, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Vi er glade for at vi har gjort et bra inntrykk, og satser på å fortsette i samme spor. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er fornøyd med pris, med opplysning /informasjon døgnet rundt via appen.
Hei Marit, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med prisene våre og informasjonen du får via appen vår. Din tilfredshet er vår høyeste prioritet, og det er svært oppmuntrende å høre at våre tjenester møter dine forventninger. Vi vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde den høye standarden du opplever. Dersom det skulle være noe kan du enkelt ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi etter beste evne. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fortum er mest opptatt av lek og spill. Jeg er opptatt av å få strøm billigst mulig og uten strømbrudd.
Hei Tomm S, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser og pålitelig strømleveranse til våre kunder. Vi beklager om du har hatt en annen opplevelse. Ved strømbrudd er det ikke vi som strømleverandør som har ansvaret, men din lokale netteier der du bor. Er du usikker på hvilken netteier du har i dag kan du finne det på fakturaen du mottar fra oss i Fortum. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fortum er så dårlige at flere ord enn det er unødvendig. Les nøye gjennom den små skriften i avtalen…
Hei Hugo, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine erfaringer, da dette hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Vi forstår viktigheten av klare og tydelige avtaler, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre all informasjon så tilgjengelig og forståelig som mulig. For å hjelpe deg bedre, vil vi gjerne forstå mer om hva som har gått galt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 49 49 49 eller via kontaktskjema: https://www.fortum.com/no/strom/kundeservice/kontaktskjema slik at vi kan finne en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Anders // Fortum Strøm
This is a very good service. I am satisfied for your service
Hi Janak, Thank you very much for the nice feedback on the service we provide. We work to improve it every single day. Should there be anything we can help with, just contact our customer service. Best regards, Anders // Fortum Strøm
Irritert på fastpris da den jeg hadde ligger godt over mitt gjennomsnittlige forbruk
Hei Kristin, Vi takker for din tilbakemelding. Jeg vet ikke hvilken avtale du har, men om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi! Jeg vil anbefale deg å ha spotprisavtale fra oss, på den måten betaler du alltid markedspris for strømmen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er kunde hos dere siden 2016. Så er veldig fornøyd. Jeg tar med dere hver gang jeg flytter.
Hei Jocelyn C, Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med oss, og at vi får lov til å være med på flyttelasset. Om det skulle være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Anders // Fortum