⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 141 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 141 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 140 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
373
161
83
68
455
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 140 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lurt av liten skrift

Omtale av  Jeevan

Ble lurt av Aktiv abb som har 12 måneds oppsigelsestid. Jeg var kunde hos de i 3 år og byttet, plutselig fikk jeg en regning på 3000kr (bruddgebyr). Det er uvanlig å ha 12mnd oppsigelsestid, vanlig på 3 mnd. Dette er lureri. Ikke bare er de litt dyrere enn de billigste, men de legger inn urimelige betingelser i liten skrift. STYR UNNA Til fortum her er kundenummeret: ******* dere er søppel

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:45

Hei Jeevan, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss, og vi tar dine bekymringer på alvor. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg godt informert om vilkårene for våre avtaler. Vi beklager om dette ikke har vært tilfelle for deg, og vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Jeg kan forstå at 12 måneder oppsigelse kan virke uvanlig, men bedriftsavtaler som er under forvaltning er ikke dette uvanlig. Du skal selvfølgelig informeres om dette ved avtaleinngåelse før du aksepterer tilbud fra oss. Dersom det er noe vi kan hjelpe med kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på bedrift på 21 49 49 49 eller [email protected] Ønsker deg en god dag og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tror dette blir bra.

Omtale av  Reidsr

Har ikke hatt så mye å gjøre med de enda, men førstegangsinntrykket var veldig bra.

Svar fra Fortum
12.07.2024 13:41

Hei Reidsr, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Vi er glade for at vi har gjort et bra inntrykk, og satser på å fortsette i samme spor. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Beste strømleverandør jeg har hatt

Omtale av  Marit

Jeg er fornøyd med pris, med opplysning /informasjon døgnet rundt via appen.

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:42

Hei Marit, Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding og for at du tok deg tid til å dele din opplevelse med oss! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med prisene våre og informasjonen du får via appen vår. Din tilfredshet er vår høyeste prioritet, og det er svært oppmuntrende å høre at våre tjenester møter dine forventninger. Vi vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde den høye standarden du opplever. Dersom det skulle være noe kan du enkelt ta kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi etter beste evne. Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Feil fokus

Omtale av  Tomm S

Fortum er mest opptatt av lek og spill. Jeg er opptatt av å få strøm billigst mulig og uten strømbrudd.

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:41

Hei Tomm S, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser og pålitelig strømleveranse til våre kunder. Vi beklager om du har hatt en annen opplevelse. Ved strømbrudd er det ikke vi som strømleverandør som har ansvaret, men din lokale netteier der du bor. Er du usikker på hvilken netteier du har i dag kan du finne det på fakturaen du mottar fra oss i Fortum. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Ræva selskap

Omtale av  Hugo

Fortum er så dårlige at flere ord enn det er unødvendig. Les nøye gjennom den små skriften i avtalen…

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:38

Hei Hugo, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine erfaringer, da dette hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Vi forstår viktigheten av klare og tydelige avtaler, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre all informasjon så tilgjengelig og forståelig som mulig. For å hjelpe deg bedre, vil vi gjerne forstå mer om hva som har gått galt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 49 49 49 eller via kontaktskjema: https://www.fortum.com/no/strom/kundeservice/kontaktskjema slik at vi kan finne en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Anders // Fortum Strøm

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Suggestion

Omtale av  Janak G

This is a very good service. I am satisfied for your service

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:35

Hi Janak, Thank you very much for the nice feedback on the service we provide. We work to improve it every single day. Should there be anything we can help with, just contact our customer service. Best regards, Anders // Fortum Strøm

Firmaet beregnet feil gj.sn. forbruk/pris

Omtale av  Kristin

Irritert på fastpris da den jeg hadde ligger godt over mitt gjennomsnittlige forbruk

Svar fra Fortum
08.07.2024 13:30

Hei Kristin, Vi takker for din tilbakemelding. Jeg vet ikke hvilken avtale du har, men om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi! Jeg vil anbefale deg å ha spotprisavtale fra oss, på den måten betaler du alltid markedspris for strømmen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Fortum har 1 140 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR