Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice tar deg ikke seriøst. Appen fungerte ikke før halvveis inn i måneden jeg skulle prøve Fortum. Jeg skulle bli ringt opp men det skjedde aldri. Jeg måtte purre på det før de endelig fikset det.
Hei Jonathan, Vi har dessverre opplevd noen tekniske utfordringer ifm. med forbrukshistorikken på appen den siste tiden. Dette problemet skal nå være løst og forbruket skal nå være tilgjengelig. Vi beklager utfordringene du har møtt på med både appen og hos vår kundeservice. Takk for din ærlige tilbakemelding, den er avgjørende for vår kontinuerlige forbedring. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Oversiktlig app og greit det meste. Hyggelig kundebsenter
Hei Erik, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du finner vår app oversiktlig og er fornøyd med servicen fra vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Grei strømleverandør. Ingen overraskelser. Har ikke planer om å skifte
Hei Rein, Takk for hyggelig omtale. Dersom det dukker opp spørsmål eller du ønsker å gi oss en tilbakemelding må du ikke nøle med å kontakte oss i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
ikke god avtale, får ikke opp årsforbruk. +++ får ikke opp app for mercedes eqa. ellading
Hei Gunnar, Du finner årsforbruk i appen under energirapport. Der kan du velge dag, måned eller år. Velger du "år" kan du nederst velge året du ønsker forbrukstall fra. Det er flere biler som ikke støttes av Smartlading siden vi er avhengig av systemstøtte fra bilprodusenten sin side. Så fort produsenten har det nødvendige på plass vil vi lage støtte for smartlading for disse bilene. Vi jobber dermed med å få støttet flere biler, men vi kan dessverre ikke si sikkert når det blir enda. Vi beklager dersom våre eksisterende avtaler ikke har møtt dine forventninger. Vi ønsker å finne den beste avtalen som passer dine spesifikke behov. Vennligst ta kontakt med oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stort sett fungerer alt bra. Men når jeg spurte om avtalen «Spot smart» fikk jeg ikke godt nok svar
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke fikk tilstrekkelig informasjon vedrørende våre tjenester. Kort fortalt er Sport Smart en spotprisavtale med kr. 99 i fastbeløp og 0øre/kWh i påslag. Tjenesten gir deg full tilgang til appens funksjoner og det er ingen bindingstid på avtalen. Håper dette ga noe klarhet i bilde. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg ville bytte strømleverandør på grunn av den fine appen til Fortum. Ble enig med selgeren om en spotprisavtale pluss fast lite månedlig påslag. Da regningen kom var det lagt til flere tjenester vi ikke var enige om. Da jeg ba om opptaket av salgssamtalen kunne jeg ikke få den, på grunn av personvernet! Personvernet til selgeren!!! Senere ble opptaket plutselig borte! Andre strømleverandører sier at det ikke er mulig uten aktive grep. Jeg spurte Fortum om hvilke goder jeg fikk ved de tjenestene de ekstrafakturerte. Jeg fikk aldri noe svar på det. Jeg har rettet mange spørsmål til Fortum, men får aldri svar. Utrolig arrogante. Da jeg sa opp avtalen fikk jeg "avbruddsgebyr" på flere tusen kroner fordi den avtalen jeg ble satt opp på (uten min vilje eller vitende) var en 12måneders avtale. Vi skal nå møtes i Forliksrådet. Det skal bli en deilig opplevelse! Hold deg unna Fortum. Det kan bli en tidkrevende, omfattende og dyr opplevelse for deg!! Nå du leser andre anmeldelser her inne, så ser du at jukset gjentar seg gang på gang. Det er altså en systematisk gjentagelse som viser at Fortum jukser når de kan! Ligg unna Fortum. Jukser systematisk. Ikke tro på forsikringene deres om seriøsitet. Det kan koste deg dyrt!
Hei Thor, Vi beklager på det sterkeste de problemene du har opplevd og den frustrasjonen dette har medført. Det du beskriver, reflekterer ikke den standarden for kundeservice og transparens vi streber etter hos Fortum. Vi takker for din tilbakemelding og tar det med oss videre i vårt kontinuerlige forbedringsarbeid. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg har sagt opp men gikk tilbakke for det var nok det beste Så har dem en veldig fin.app
Hei Luisi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du har valgt oss som strømleverandør igjen. Ikke nøl med å kontakte oss dersom du har ytterligere spørsmål eller forslag til forbedring. Med vennlig hilsen Fortum Strøm //Bahar