Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ble Fortum kunde etter at mitt strømselskap Norgesenergi ble kjøpt av Fortum. Så langt har overgangen vært smertefri og har blitt tatt godt vare på. Snakket også med kundeservice og fikk ærlige og gode svar. Har jobbet mye med kundeservice selv og kjenner igjen når ærlige svar kommer. God opplevelse.
Hei Gunnar, det er flott å høre overgangen fra Norgesenergi til Fortum har vært smertefri. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon og med det ønsker vi å gi ærlige og gode svar til alle som tar kontakt. Ikke nøl med å gi beskjed hvis det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig hyggelig firma,godt å gjøre avtaler og snakke om det som trengs
Hei Asta! Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss, og det er hyggelig å høre om din positive opplevelse. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og sikker leverandør. God kundebehandling god app
Hei Berit, tusen takk for fine ord om oss som strømleverandør. Vi ønsker å gi våre kunder den beste kundebehandlingen, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stabil og God Leverandør over tid og enkel å forholde seg til
Hei Vidar, det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fungerer for mitt behov og har ingen plan om å bytte hvis dere har lik oppfølging og pris som nå
Hei Roald, så hyggelig å høre du ønsker å fortsette å være kunde. Det gjør oss veldig glad å vite du er fornøyd med strømleveransen fra oss. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Aldri vært borti et selskap som åpenlyst forsøker å svindle. Man må skikkelig stå på for å avslutte et abenoment her. De forsøker seg med 8000kr i bruddgebyr, og insisterer på at man har godtatt dette ved avtale. Var så umåtelig uheldig å fikk denne forbannelsen av et strømselskap når Norgesenergi ble til Fortum. Selvom bindingstiden var over for mer enn et år siden, må jeg antagelig nå kjempe en lang kamp med forbrukerrådet + + for å komme meg unna. Har ALDRI godtatt disse betingelsene hos Fortum. Men de forsøker å kreve dette av meg. Oppdateres. Jeg mildner min anmeldelse dersom de retter opp og beklager seg.
Hei Kim, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din negative opplevelse. I våre avtaledokumenter skal oppsigelsestid og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse, være informert. Vi ønsker å gjennomgå saken, og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra god oversikt, kan hele tiden se hvor mye strøm som er brukt
Hei Inger, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre du er fornøyd med appen. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm