Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer for mitt behov og har ingen plan om å bytte hvis dere har lik oppfølging og pris som nå
Hei Roald, så hyggelig å høre du ønsker å fortsette å være kunde. Det gjør oss veldig glad å vite du er fornøyd med strømleveransen fra oss. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Aldri vært borti et selskap som åpenlyst forsøker å svindle. Man må skikkelig stå på for å avslutte et abenoment her. De forsøker seg med 8000kr i bruddgebyr, og insisterer på at man har godtatt dette ved avtale. Var så umåtelig uheldig å fikk denne forbannelsen av et strømselskap når Norgesenergi ble til Fortum. Selvom bindingstiden var over for mer enn et år siden, må jeg antagelig nå kjempe en lang kamp med forbrukerrådet + + for å komme meg unna. Har ALDRI godtatt disse betingelsene hos Fortum. Men de forsøker å kreve dette av meg. Oppdateres. Jeg mildner min anmeldelse dersom de retter opp og beklager seg.
Hei Kim, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din negative opplevelse. I våre avtaledokumenter skal oppsigelsestid og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse, være informert. Vi ønsker å gjennomgå saken, og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra god oversikt, kan hele tiden se hvor mye strøm som er brukt
Hei Inger, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre du er fornøyd med appen. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ringte pga 2 fakturaer i november og snakket med en kundebehandler som prøvde å forklare hvorfor men jeg skjønte ikke hans forklaring så jeg bare betaler men dette virker veldig negativt for meg 🙁
Hei Lillian, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke forsto forklaringen du fikk. Vi sender èn faktura per måned, så gjerne kontakt oss direkte om du ønsker en ny forklaring. Om du ønsker en ny gjennomgang av saken kan du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fast pris er supert men kunne få litt mer oversikt over overskudd vi har til gode.jeg vil anbefale den type avtale
Hei Sissel, tusen takk for fin tilbakemelding. Din saldo skal være informert på faktura og i appen/ Min Side. Gjerne kontakt oss direkte om du ønsker veiledning på hvor dette står. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var kunde her tidligere en gang og ble da lovet billigere strøm da det var mulig med vind kraft og sol energi. Det ble det ikke så lenge jeg var kunde.
Hei Hermod, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Gjerne kontakt oss direkte om du ønsker en gjennomgang av din avtale of forbruk. Da kan vi se på saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget brukervennlig app, men påslag er 3,9 øre/kWh + 49 kr/mnd
Hei Ole, det er hyggelig å høre appen er brukervennlig. Gjerne kontakt vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 21494949- da kan vi undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm