Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pågående selgarar og sleipe salgstriks. Ville gje tilbod, men kunne ikkje senda det skriftleg..
"Scam" Prøvde å selge strøm til meg over tlf men kunne ikke sende hva som gjeldt i avtalen på mail. Da jeg sa at jeg måtte ha den på mail så måtte jeg først bli kunde og binde meg til selskapet. Sa at jeg kan ikke si ja til en avtale uten å se det skriftlig selv. Endte med at telefon selgeren la på.
Syns det blefor dyrt når jeg kan spare over 4000kr i året på å bytte.
Lureri fra ende til annen. Ulovlige strømavtaler som veldig raskt går til inkasso. Styr unna!
De har opptrådt som om de ville gi god kundeservice, med resultatet at jeg opplevde det som svindel. Jeg kan ikke komme på en god grunn for å bli kunde i Fortum. De har solgt uhensiktsmessig dyr strømavtale, av en grunn - at de skulle tjene ekstra penger. Det er ingen annen grunn. I kontakt med bedriften har jeg støtt på en person som var villig til å hjelpe og å være en god kundekonsulent. Kort og godt: styr unna. Terningkast 2 av 6.
Ble oppringt etter jeg meldte meg på en konkurranse hos Fortum. De snakket til meg som om jeg hadde vunnet førstepremie, men etterhvert viste det seg at de kun kunne tilby meg en supergod avtale i stedet. Jeg takket ja til tilbudet, som de lovte skulle være billigere enn det jeg hadde fra før. Det var det ikke. Jeg byttet tilbake til mitt gamle strømselskap etter 2 mnd, og da ringte de meg og lurte på hvorfor jeg byttet tilbake og ville ha en god forklaring. Jeg sa bare at jeg ønsket å bruke mitt gamle strømselskap, og da la han jeg snakket med bare på røret uten å avslutte samtalen. Makan til frekkhet.
Ble oppringt at fortum som sa jeg hadde vunnet noe. Det visste seg at jeg hadde "vunnet" en strømavtale fra dem. Da jeg takket nei så la de brått på før jeg fikk sagt noe mer. Nå sitter jeg med inntrykk av at de har forsøkt å lure meg og usikkerhet rundt hvorvidt de har skrevet meg på en avtale mot mitt samtykke.