Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Strømspareprogrammet, som er avviklet, er den reneste svindel. Fortum er ikke interessert i å høre på argumenter eller argumentere tilbake. De gir en sterkt redusert belønning som ikke er mulig å finne dekning for i vilkårene for ordningen. De overkjører kundene og driver uthalingstaktikk for å slite ut kundene. Man må til Forbrukerrådet, for hos Fortums kundeservice er det dessverre ingen voksne hjemme.
Hei Thomas, tusen takk for din tilbakemelding. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av saken, er det veldig fint om du kan kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er professional og seriøs selskap med gode alternativ for kunde at velge.
Hei, tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Selskapets opplegg Virker røddig dvs ukomplisert og greit å forholde seg til Takk så langt!
Hei Jan, vi setter stor pris på din tilbakemelding om at du syntes vi er et ryddig og ordentlig strømselskap. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt fungerer greit. Jeg er fornøyd, og har ingen ting og klage på.
Hei Oddvar, godt å høre alt fungerer som det skal. Hvis du har noen spørsmål eller innspill kan du kontakte oss direkte på telefon eller epost. Vi er klare for dine tilbakemeldinger. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
At prisen er den riktige i forhold til andre levradører.
Hei Solveig, hyggelig å høre du er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vi ønsker alltid å bistå deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig samtale, og løste mine forespørsler på en god måte. Er andre ansatte som han så ….
Hei Nils, det er fint å høre du fikk hjelpen du trengte. Det er vår prioritet å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
lite kommunikasjon, og lite fokus på kundens beste
Hei Søren, det er leit å høre du ikke er fornøyd. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg misfornøyd med vår kommunikasjon, slik at vi kan forbedre oss og unngå lignende situasjoner i fremtiden. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm