Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 137 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 137 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 136 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
372
161
81
68
454
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 136 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grei forbindelse!

Omtale av  Jan H

Selskapets opplegg Virker røddig dvs ukomplisert og greit å forholde seg til Takk så langt!

Svar fra Fortum
21.10.2024 14:51

Hei Jan, vi setter stor pris på din tilbakemelding om at du syntes vi er et ryddig og ordentlig strømselskap. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Jeg er fornøyd

Omtale av  Oddvar

Alt fungerer greit. Jeg er fornøyd, og har ingen ting og klage på.

Svar fra Fortum
17.10.2024 15:31

Hei Oddvar, godt å høre alt fungerer som det skal. Hvis du har noen spørsmål eller innspill kan du kontakte oss direkte på telefon eller epost. Vi er klare for dine tilbakemeldinger. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Prismessig riktig.

Omtale av  Solveig B

At prisen er den riktige i forhold til andre levradører.

Svar fra Fortum
17.10.2024 15:30

Hei Solveig, hyggelig å høre du er fornøyd. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vi ønsker alltid å bistå deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Veldig godt utført

Omtale av  Nilsjacob F

Hyggelig samtale, og løste mine forespørsler på en god måte. Er andre ansatte som han så ….

Svar fra Fortum
17.10.2024 15:32

Hei Nils, det er fint å høre du fikk hjelpen du trengte. Det er vår prioritet å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

for mye fokus på slag for lite på hva som er kundesfordel

Omtale av  Søren

lite kommunikasjon, og lite fokus på kundens beste

Svar fra Fortum
16.10.2024 15:51

Hei Søren, det er leit å høre du ikke er fornøyd. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg misfornøyd med vår kommunikasjon, slik at vi kan forbedre oss og unngå lignende situasjoner i fremtiden. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Vil ikke anbefale Fortum.

Omtale av  Kristensen

Vi hadde Norgesenergi som ble kjøpt opp av Fortum. Vi har også en strømkonto. Denn fungerer dårlig da det bygger seg opp store summer i pluss på kontoen, som er vanskelig å få tilbake igjen. Lite fornøyd.

Svar fra Fortum
16.10.2024 08:46

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med tjenesten Strømkonto. Med Strømkonto kan vi utbetale din positive saldo om du ønsker det. Du kan også betale et minstebeløp eller få 2 betalingsfri mnd i året. Ønsker du din saldo utbetalt må du gi beskjed, slik at vi får ordnet med utbetaling. Ikke nøl med å ta direkte kontakt på 21494949 eller [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Forvirring.

Omtale av  Thor F

Jeg begynte med Tellier som fakturerer, som sendte meg videre til Lede, som sendte meg til Fortum. Underveis måtte jeg ringe tilbake til Fortum, og kom til Lede (ikke feilslått). Så ringte jeg Telliers nr, og kom til Fortum. Der fikk jeg endrett avtalen slik damen hos Slede hadde foreslått Endel venting underveis Begynte 09.03 og avsluttet en god time senere.

Svar fra Fortum
16.10.2024 08:37

Hei Thor, tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre det tok tid før du fikk hjelpen du trengte. Vi ønsker å hjelpe i første kontakt, og beklager så mye for at dette ikke var tilfelle her. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 om du har noen flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fortum har 1 136 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR