Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker over en uke på å svare på en enkel forespørsel om faktura. Ville se mine fakturaer for 3 år tilbake og fikk til svar at de var slettet og jeg kunne ikke se disse. Har flere opplevelser med Fortum som gjør at jeg nå bytter selskap, elendig kundeservice!
Fortum tok kontakt med min sønn og laget en dårlig strømavtale uten at jeg ble informert. Sønnen sa klart og tydelig at han måtte snakke med meg og avtalen. Han ble lovet gratis strøm første faktura. Fikk faktura på over 2600 kr. Det verste er at jeg mister god strømavtale på 0,94 kr kilo watt hos min tidligere strøm leverandør. Avtalen er blitt sagt opp. Synes også det er spesielt at di kan ta kontakt med en person som ikke har noe med strøm måleren og gjøre. Her burde det være en form for bedre kontroll og vanskeligere for og bytte.
Du har vunnet, Om du ikke vil ha kan du enkelt bytte tilbake. Det var ikke så enkelt. De skiftet navn på strøm abonnement til person som ikke skal ha regningen.
De ringer til stadig og skal selge deg alt mulig tilleggsavtaler som andre her skriver. Sist de ringte gjaldt det prisfrys som er helt uinteressant for meg i nord, sa at jeg ikke var interessert. Noen dager senere får jeg mail med "Vi bekrefter å ha mottatt din oppsigelse av strømavtale". Gadd ikke ringe for å finne ut hva de holder på med, skulle byttet for lenge siden uansett. For guds skyld styr unna, uansett hva de lover deg.
Jeg tegnet kontrakt med Halling kraft som igjen eies av Hafslund kraft. Som igjen eies av Fortum. Større selskapene blir dyrere blir det for kundene. Det som kan bli bedre er hele strømregningen,nesten helt håpløs å forstå,
Opplevde at løftene som ble gitt av telefonselger ikke ble holdt. Det skulle komme tilbud om å binde for 2 måneder, kom aldri.
Pågående selgere som som juger..De har sikkert betalt pr avtale de får i havn..