Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit å være kunde.Grei pris,men dårlig på å betale tilbake penger man har til gode. Har bedt om å få tilbake pengene som jeg har på strømkonton.
Hei Svein, tusen takk for din tilbakemelding. Det er selvsagt beklagelig at det tar tid, og vi jobber for å kunne effektivisere denne prosessen. Vi takker for tålmodigheten, og beklager ulempen dette medfører. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra med gode tilleggs fordeler som Trygg hverdag og elbilladere er tilpasset når strømmen er billigst! Oversikt i app over bruk og alt hva man kan få i tillegg er svært bra!
Hei Stine, tusen takk for fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med dine tilleggsprodukter, og at disse passer dine behov. Takk igjen for fin omtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Forutsigbart, lett å finne opplysninger om forbruk
Hei Monica, tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du opplever det som enkelt å finne opplysninger om forbruk. Vi ønsker å gjøre det så oversiktlig og brukervennlig som mulig. Det betyr mye for oss å høre at det fungerer godt hos deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For høyt påslag på Spot pris i forhold til konkurrenter
Hei Joachim, tusen takk for din tilbakemelding. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Vi vil fortsette å tilby et godt utvalg av strømavtaler og tjenester som vil imøtekomme våre kunders behov. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Svært stressende samtale. Jeg fikk ikke med meg nesten noen ting av det hun snakket om. Trodde først det var en robot.
Hei Terje, tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre du opplevde samtalen stressende. Slik ønsker vi selvsagt ikke at våre kunder skal oppleve en samtale med oss. Beklager så mye for det. Har du spørsmål til samtalen, ikke nøl med å ta kontakt. En av våre dyktige rådgivere vil ta seg tid til å hjelpe deg med det du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Rask og god service. Fikk god informasjon om det jeg lurte på
Hei Ann, tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du fikk rask og god service. Vi ønsker å gi alle våre kunder hjelpen de trenger. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Gikk fra Fortum til Vibb helt uten problemer! Så kommer Fortum med noe de kaller «Bruddgebyr» som jeg aldri har lest noe om! Har skifta leverandør ofte og ikke hatt dette tullet før! Men burde bli opplyst om slike ting før en skifter avtale! Så nå krever Fortum meg for 3000kr i gebyr fordi jeg prøver å spare penger🤯 så hvis dette ikke endres, så skal jeg sørge for att ingen jeg kjenner blir Fortum kunde! Svindel selskap!!! Styr unna!
Hei Ronny, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Det er viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I avtaledokumentet er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. For bedrifter har vi to avtaler med 12 måneders oppsigelsestid. Dette for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vi kan forstå din frustrasjon hvis du har motta bruddgebyr. Men, dessverre vil et bruddgebyr forekomme hvis du var registrert med en avtale med 12 måneders oppsigelsestid, og avsluttet/ byttet leverandør før oppsigelsestiden på 12 måneder. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av dette kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm