Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk fra Fortum til Vibb helt uten problemer! Så kommer Fortum med noe de kaller «Bruddgebyr» som jeg aldri har lest noe om! Har skifta leverandør ofte og ikke hatt dette tullet før! Men burde bli opplyst om slike ting før en skifter avtale! Så nå krever Fortum meg for 3000kr i gebyr fordi jeg prøver å spare penger🤯 så hvis dette ikke endres, så skal jeg sørge for att ingen jeg kjenner blir Fortum kunde! Svindel selskap!!! Styr unna!
Hei Ronny, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Det er viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I avtaledokumentet er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse informert. For bedrifter har vi to avtaler med 12 måneders oppsigelsestid. Dette for å sikre forutsigbar og stabilitet i forretningsforholdet. Vi kan forstå din frustrasjon hvis du har motta bruddgebyr. Men, dessverre vil et bruddgebyr forekomme hvis du var registrert med en avtale med 12 måneders oppsigelsestid, og avsluttet/ byttet leverandør før oppsigelsestiden på 12 måneder. Om du ønsker en gjennomgang eller oppklaring av dette kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Utmerket kundeservice. Superhyggelig kundebehandler. Lett å snakke med. 😊😊
Hei Arthur, tusen takk for hyggelig omtale. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Må slutte å legge på mine 3 fakturaer med tilleggsytelser jeg har informert om at jeg ikke ønsker! Tilleggstjenester utgjør over 70% av den totale strømregningen. Detter er Ekspress, Elsikker, Online Plus, Prisfrys, Opprinnelsesgaranti, Grønt valg som kun er et påslag for å øke faktura beløp med 570 kr på er belastet på 3 ulike fakturaer på måned. Årlig utgjør dette mer enn 20.000,- kr på mine strømregninger. Jeg ber om at dette fjernes og tilbakebetales for hele 2024.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected], så kan vi selvsagt fjerne tilleggstjenestene slik du ønsker. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk svar på mine spørsmål, har brukt dere i mange år, ser ingen grunn til å bytte avtale
Hei Betty, det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ryddig og oversiktlig. Leverer ihh til avtale og maser ikke.
Hei, tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å gi våre kunder et ryddig og oversiktlig kundeforhold. Det gleder oss derfor stort å høre du er fornøyd med dette ved inngåelse av strømavtale hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Super kundeservice på telefon. Svarte raskt og løste saken umiddelbart 👍
Hei Bente, det gleder oss å høre du fikk rask og god kundebehandling over telefon. Vi ønsker å hjelpe våre kunder på best mulig måte, og setter derfor stor pris på din omtale vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ekstremt agressivt telefonsalg selv om jeg har registrert at jeg ikke ønsker dette
Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg vil først og fremst beklage for opplevelsen du har hatt med vår selger. Vi setter stor pris på våre kunders tilbakemeldinger, da det hjelper oss med å forbedre vår service. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste mulige servicen og veiledningen, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm