Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sender regninger med høyere målestand enn hva som er reelt og nekter å betale tilbake for mye innbetalt og ligger skylden på andre. Ved overgang til elhub systemet. Kundebehandler vet ikke hva kwh betyr. De bare lurer for med billige avtaler for så å svindle de mot slutten av bindingstiden. Helt utrolig at folk kan oppføre seg slik.
Hei, Thomas. Om man får en faktura med feil målerstand, vil det rettes mot neste fakturering. Vi har ulike kampanjeavtaler på strøm hvor man da får en rimeligere pris mot en avtaletid. Vilkår og informasjon om avtalen blir sendt ut til kunden før oppstart. Mvh Lene Fortum Kundeservice
Fikk tilbud om lik betaling. Dette skulle være meget gunstig sa selger. Etter nærmere undersøkelse er avtalen dyrere og ved avslutting blir du sittende igjen med en regning som er 3 ganger vanlig fordi de klarer ikke estimere riktig.
Støtter miljøet og får en god avtale. Tipp topp tommel opp :)
Ble garantert lavere strømregninger, endte opp med nesten dobbelt så dyrt som eidsiva, bare løgn! Styr unna Fortum!!
De ringer meg flere ganger i uka, uavhengig om du er kunde eller ikke, og de bruker digital oppringning, som ikke er tillatt i Norge. Jeg har sendt dem epost og bedt dem om å fjerne meg, noe de har bekreftet. Likevel ringer de igjen dagen etter! Dette har skjedd så mange ganger nå, at jeg politianmelder dem for trakassering!
Hei Atle. Vi beklager om vi har kontaktet deg mange ganger og det skal selvfølgelig ikke skje når du først har takket nei en gang. Hvis du har sendt oss e-post, så har vi nok også reservert deg men det kan ta noe tid før du blir reservert fra ringelister. Du kan også be om å bli reservert når du blir kontaktet av vår selger og blir da reservert med en gang hos salgsselskapet vårt. Mvh Trond Fortum Kundeservice
Billig og miljøvennlig! Det er på tide å gjøre ett oppgjør med klimaendringene i verden. Det minste vi kan gjøre er å bytte strøm til en leverandør vi vet handler grønt! Ikke støtt atomkraftverk o.l!
Hei Kai, og tusen takk for din hyggelige tilbakemelding :) Mvh Fortum Kundeservice
Really bad kundeservice. They sell us a fixed price 1660kr in december that was supposed to start working in january. We accepted. We have been with them 2 years and all payments went automatic from our account. They didnt take money in december from the bank (we dont know why and they send by post TOGETHER faktura for december (3600) and the lik betaling (1660) for january. We contact kundeservice and we just got the answer YOU NEED TO PAY and that they can not take the money from the bank because they change the contract. We never got this information. We payed both faktura by hand. January on date. A couple pf days later we got a faktura also for january of 5000kr, but automatic ON THE BANK. Still no explanation from kundeservice. They say they want to give us back 1660... sorry? We payed on time! You need to give back 5000kr. We have never been a not paying customer.
Hi Jara. We are sorry to read that you been experience problems with our Lik Betaling service, and it seems like there have been misunderstandings here. Since there are some personal details involved that we dont can post on this site, I have sent you an e-mail on your gmail with more information to get this sorted out. Sincerly Trond Fortum Customer Service