Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse av Fortum har ikke vært noe annet enn bra, jeg hadde tidligere fjordkraft og nå har regningen min blitt halvert.
Hei, Viktor. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, fornøyde kunder er viktig for oss. Ha en fin dag. Mvh Lene Fortum Kundeservice
Kom på døren og sa at Fortum hadde kjøpt opp Hafslund og at de hadde et velkomsttilbud. Jeg sa at jeg ville se vilkårene før jeg byttet, de skulle komme på SMS og jeg kunne svare nei på denne når den kom. Selgerne var ubehagelige og la ord i munnen på meg. Jeg har ikke fått noen SMS, bare en e-post om at jeg har bestilt strøm og at jeg kan angre kjøpet innen 14 dager. Kommer ikke til å velge fortum etter denne opplevelsen.
Hei, Kb. Det er riktig at Fortum og Hafslund nå er innenfor samme konsern, men Hafslund strøm er fremdeles en selvstendig strømleverandør. Det er beklagelig å høre om din opplevelse av selger, det er ikke slik Fortum ønsker å fremstå. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar dette med oss videre. Mvh Lene Fortum Kundeservice
Sender regninger med høyere målestand enn hva som er reelt og nekter å betale tilbake for mye innbetalt og ligger skylden på andre. Ved overgang til elhub systemet. Kundebehandler vet ikke hva kwh betyr. De bare lurer for med billige avtaler for så å svindle de mot slutten av bindingstiden. Helt utrolig at folk kan oppføre seg slik.
Hei, Thomas. Om man får en faktura med feil målerstand, vil det rettes mot neste fakturering. Vi har ulike kampanjeavtaler på strøm hvor man da får en rimeligere pris mot en avtaletid. Vilkår og informasjon om avtalen blir sendt ut til kunden før oppstart. Mvh Lene Fortum Kundeservice
Fikk tilbud om lik betaling. Dette skulle være meget gunstig sa selger. Etter nærmere undersøkelse er avtalen dyrere og ved avslutting blir du sittende igjen med en regning som er 3 ganger vanlig fordi de klarer ikke estimere riktig.
Støtter miljøet og får en god avtale. Tipp topp tommel opp :)
Ble garantert lavere strømregninger, endte opp med nesten dobbelt så dyrt som eidsiva, bare løgn! Styr unna Fortum!!
De ringer meg flere ganger i uka, uavhengig om du er kunde eller ikke, og de bruker digital oppringning, som ikke er tillatt i Norge. Jeg har sendt dem epost og bedt dem om å fjerne meg, noe de har bekreftet. Likevel ringer de igjen dagen etter! Dette har skjedd så mange ganger nå, at jeg politianmelder dem for trakassering!
Hei Atle. Vi beklager om vi har kontaktet deg mange ganger og det skal selvfølgelig ikke skje når du først har takket nei en gang. Hvis du har sendt oss e-post, så har vi nok også reservert deg men det kan ta noe tid før du blir reservert fra ringelister. Du kan også be om å bli reservert når du blir kontaktet av vår selger og blir da reservert med en gang hos salgsselskapet vårt. Mvh Trond Fortum Kundeservice