Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får det som er avtalt og ingen ting endrer seg i avtale perioden.
Hei Bjarte, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din leverandør, det setter vi stor pris på! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Ble oppringt av en selger fra gnp. Hevdet at vi hadde vunnet en Facebook konkurranse der premien var halv pris på strømregningen. Kunne ikke konkret fortelle hvilken konkurranse dette var. Da jeg sa at jeg ikke var interessert ble jeg framstilt som idiot som ikke ville ha halv pris på regningen. Fortalte at ja, jeg har planer om å bytte leverandør, og at jeg har et par selskap i kikkerten. Og at jeg i dag har lest en artikkel om tlf salg av dårlige avtaler, der du blir flyttet til dyrere avtaler med lang bindingstid. Han bekreftet at det var 12 måneders bindingstid, og nå leser jeg her at de driver å flytter folk over på dyrere avtaler uten å varsle. Hold dere langt unna disse cowboyene!
Hei Knut, Det er synd å lese det du skriver, det er ikke slik vi ønsker å ha det. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Var lovet toppen 10 pris, med 16,2 øre i 2 månder den 13. Januar. Tiden gikk, hørte ikke mer. Ringte kundeservice 5/2, hvor de sa at ordren var kansellert, men skulle undersøke dette. Etter en stund ringte selger og sa at "systemet" ikke hadde funnet min måler ID, derfor var ordren kanselet. Jeg hadde ikke blitt varslet om dette. Selger lovet og ordne opp og fikk måler ID av meg. Var lovet 16.2 øre fra dato selv om prisen var øket. (Markedsprisen var svært høg i januar og utover.) Tiden gikk, hørte fortsatt ikke noe. Ringte på nytt den 17/2 , fikk opplyst at ordren var kansellert! Jeg hadde ikke kansellert den!!!! Var lei og sa fra at den bare kunne være kansellert, en så litte seriøs leverandør ville jeg ikke ha noe med.
Hei Helge, Det er synd å lese at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Om bestillingen din ble kansellert er det en grunn til det. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dette må være Norges dyreste leverandør av strøm, rett å slett veldig skuffet! Betalt 72øre hos Gnp mens andre leverandører tar 35øre. Styr unna
Hei Lars, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen du har her hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg trenger ikke å nevne hvor dårlig GNP Energy er. Alt som er dårlig er allerede nevnt. ALDRI velg GNP Energy. Du har blitt advart.
Hei Philip Det er synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se på problemet sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Endrer avtalen uten å informere. Hevdet først at dette skyldtes manglende autogiro, men kom så med at forbruket var høyere enn først estimert. Har ligget på 40-50.000kwh i flere år, og var dette jeg forholdt meg til. Allerede første mnd fra 11/12-11/1 ble avtalen endret uten varsel. Ble oppmerksom på dette da Vippsbetaling failet. Hvis ikke hadde nok avtalen fortsatt å løpe til jeg tok en gjennomgang. På "Min Side" kan man ikke se avtalen, og faktura spesifiserer ikke detaljer så man skjønner hva man betaler for. Nok et Cowboy-selskap som man bør styre unna!
Hei Obenav, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Du skal ha blitt informert om dette når du inngikk avtalen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette nærmere sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
God informasjon, ble godt mottatt 😊👍 Kan anbefales etter mitt skjønn 👍
Hei Per H, Tusen takk for en fin omtale fra deg, det setter vi stor pris på! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Ikke kundevennlig. De forlangte avtalegiro, men oppgav aldri hvor og til hvilken konto betalingen skulle foretas. Ren spekulasjon for at de skulle overføre avtalen til for meg en svært dårlig avtale Dette ble gjort uten min viten.
Hei Sjur C. L, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Har fått veldig bra kundeservice siden dag 1. Var litt stresset etter jeg leste en del negative tilbake meldinger om leverandøren men har ikke opplevd noe negativt her. Kjempe fornøyd. Anbefales steerk
Hei Mohamadreza K, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Styr unna dette strømselskapet. Ringer for å fortelle deg at du har vunnet 2 mnd med gratis strøm fordi du liksom deltok på en konkurranse. Alle ulempene ved steømavtalen unnlater de å snakke om, eller dokumentere i tilbudet du får på mail. Styr unna!
Hei Roy, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi finne en løsning på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Som mange andre, påstår jeg har deltatt i konkurranse. Stemmer ikke. Sier jeg ikke er interessert, selger gir seg ikke. Får lov å sende meg epost som opplyser om bindingstid som ved oppsigelse før 12 mnd gir kostnader på 150 pr mnd. Dette ble ikke nevnt i samtalen. Sendt dem epost som jeg tipper går i papirkurven eller blir besvart med standardfraser. Klare brudd på markedsføringsloven og en useriøsitet som gjør meg som driver med salg selv oppgitt.
Hei Øyvind, Vi beklager så mye for at du har fått oppleve oss slik. Det er ikke slik vi ønsker å opptre som leverandør. Ta kontakt med oss på mail [email protected] eller telefon 21 65 10 00 så vil vi se nærmere på dette sammen med deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dette til informasjon til potensielle kunder, men også som en tilbakemelding til GNP energy. Jeg ble i går (og i dag etter avtale da jeg ville sjekke mitt nåværende strømtilbud) oppringt av en selger i GNP Energy. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde deltatt i en konkurranse på nettet før jul og blitt trukket ut til å få billigere strøm med 16øre pr kWh i tillegg til fast pris på 79kr med en bindingstid på 12 mnd. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse, så det stemmer ikke. Selgeren var dessuten ekstremt pågående og han ga seg ikke selv om jeg takket nei til tilbudet. Han spurte om jeg ikke ville ha billig strøm og kunne ikke forstå hvorfor jeg takket nei. Nå skal ikke jeg gå inn på hvorfor jeg mener den avtalen jeg allerede har er bedre, men samtalen ble etter hvert ganske irriterende da jeg flere ganger måtte gjenta at jeg ikke var interessert i tilbudet deres. Til slutt sa jeg at nå må jeg legge på for det her kommer man ingen vei med, og det endte opp med at jeg bare måtte legge på uten at samtalen egentlig ble avsluttet. Jeg synes dette var en lite profesjonell håndtering av en selger. Jeg ser at det er flere med liknende erfaringer, så problemet ligger kanskje på et litt høyere nivå i selskapet enn hos selgeren? Til sammenligning ble jeg kontaktet i dag av en annen selger fra et annet strømselskap som spurte hvilken strømleverandør jeg har. Når jeg sa navnet på strømselskapet svarte selgeren med at jeg allerede har et veldig godt tilbud og at han ikke skulle bruke mer av tiden min. Ja takk til flere av sistnevnte type selgere!:)
Hei Gunhild, Det er synd å lese det du skriver. Det er ikke slik vi ønsker å opptre som strømleverandør. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling slik at dette ikke skjer igjen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Gjelder bedriftsmarked: Det er litt mer omfattende å kjøpe strøm til bedrift enn til privat. Etter å ha blitt lovet på tro og ære av en oppsøkende selger med ny Tesla at jeg ville spare penger på strøm fra dem, ble jeg kunde. Stort butikklokale på 700m2, så det var endel kw/t pr år og potensielt også en del å spare. Det ble MYE dyrere med GNP. Ca 3 ganger så dyrt. Svaret var at "bla bla bla-strømprisen har gått opp-bla bla bla", "kaldere vinter i år-blabla," "mer forbruk i butikken bla-bla-bla" Men strømprisen hadde ikke gått opp med 3-gangeren slik som strømutgiftene til butikken. Det var ikke 3 ganger så kaldt, det var samme produkter og installasjoner koblet til strøm i butikken. I min andre butikk 12 minutter unna, som drev med nøyaktig det samme, samme sortiment, samme ansatte, men som ikke hadde byttet til Gnp, var derimot strømregningene som tidligere. Merkelig. Lovnaden om lavere strøm for mitt firma var derimot ikke like hellig som de 5-fem-5(!!??!) årene med bindingstid de hadde. Prisen for å bryte avtalen? Over 16.000,- ink mva. Som forretningsdrivende er det viktig å ha en viss forretningsmoral, det er det tydeligvis fullstendig mangel på hos GNP Energy. Styr LANGT - langt unna!
Hei HG, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på avtalen din sammen med deg og finne en løsning på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Ble oppring av selger i GNP Energy i dag. I følge ham hadde jeg deltatt i en konkurranse på nettet og blitt trukket ut til å få halvpris på strøm i desember. Han spurte hvilken leverandør vi benyttet i dag, og sa han ville kontakte dem og gi meg pris på 16øre pr kilowatt. Det han ikke sa var at han da hadde tenkt å si opp min avtale hos eksisterende strømleverandør på mine vegne. Dette ble først bekreftet da jeg spurte om dette. Takket da raskt nei til dette. Selgeren ga seg ikke og spurte om jeg ikke ville ha billig strøm, og kom med lovnader jeg ikke tror de vil holde. Styr unna!
Hei Lene A, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Inngikk strømavtale med denne leverandøren til en god pris. Da faktura kom var prisen 3 ganger høyere! Kundeservice var ekstremt vanskelig å nå, og var frekk og spydig da jeg endelig kom frem. Da sluttavregning kom var denne også feil. Utrolig at man kan være så frekke og useriøse! Bruker aldri denne leverandøren igjen, uansett hvor mange ganger de gjemmer seg bak navneskifter.
Hei Kristian R, Takk for tilbakemelding. Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se nærmere på dette. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy
Ble oppringt med påstand om at jeg hadde vært med i en konkurranse som jeg ikke husker noe av, og som jeg tviler på at jeg har gitt informert samtykke til. Mistenker at denne "konkurransen" lurer frem et samtykke som dermed ikke er gyldig. Jeg gir klar beskjed om at jeg ikke kunne erindre deltakelse, at jeg ønsket mine personopplysninger hos dem slettet, og at jeg heller ikke var interessert i noe kundeforhold. På tross av dette gir selger seg ikke. Fremstår som veldig useriøst.
Hei E, Det er synd å lese det du skriver til oss. Vi ønsker ikke at det er slik du skal oppleve oss som leverandør. Ta kontakt med vår kundeservice på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy