Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endrer avtalen uten å informere. Hevdet først at dette skyldtes manglende autogiro, men kom så med at forbruket var høyere enn først estimert. Har ligget på 40-50.000kwh i flere år, og var dette jeg forholdt meg til. Allerede første mnd fra 11/12-11/1 ble avtalen endret uten varsel. Ble oppmerksom på dette da Vippsbetaling failet. Hvis ikke hadde nok avtalen fortsatt å løpe til jeg tok en gjennomgang. På "Min Side" kan man ikke se avtalen, og faktura spesifiserer ikke detaljer så man skjønner hva man betaler for. Nok et Cowboy-selskap som man bør styre unna!
Hei Obenav, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Du skal ha blitt informert om dette når du inngikk avtalen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette nærmere sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
God informasjon, ble godt mottatt 😊👍 Kan anbefales etter mitt skjønn 👍
Hei Per H, Tusen takk for en fin omtale fra deg, det setter vi stor pris på! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Ikke kundevennlig. De forlangte avtalegiro, men oppgav aldri hvor og til hvilken konto betalingen skulle foretas. Ren spekulasjon for at de skulle overføre avtalen til for meg en svært dårlig avtale Dette ble gjort uten min viten.
Hei Sjur C. L, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Har fått veldig bra kundeservice siden dag 1. Var litt stresset etter jeg leste en del negative tilbake meldinger om leverandøren men har ikke opplevd noe negativt her. Kjempe fornøyd. Anbefales steerk
Hei Mohamadreza K, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Styr unna dette strømselskapet. Ringer for å fortelle deg at du har vunnet 2 mnd med gratis strøm fordi du liksom deltok på en konkurranse. Alle ulempene ved steømavtalen unnlater de å snakke om, eller dokumentere i tilbudet du får på mail. Styr unna!
Hei Roy, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi finne en løsning på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Som mange andre, påstår jeg har deltatt i konkurranse. Stemmer ikke. Sier jeg ikke er interessert, selger gir seg ikke. Får lov å sende meg epost som opplyser om bindingstid som ved oppsigelse før 12 mnd gir kostnader på 150 pr mnd. Dette ble ikke nevnt i samtalen. Sendt dem epost som jeg tipper går i papirkurven eller blir besvart med standardfraser. Klare brudd på markedsføringsloven og en useriøsitet som gjør meg som driver med salg selv oppgitt.
Hei Øyvind, Vi beklager så mye for at du har fått oppleve oss slik. Det er ikke slik vi ønsker å opptre som leverandør. Ta kontakt med oss på mail [email protected] eller telefon 21 65 10 00 så vil vi se nærmere på dette sammen med deg. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dette til informasjon til potensielle kunder, men også som en tilbakemelding til GNP energy. Jeg ble i går (og i dag etter avtale da jeg ville sjekke mitt nåværende strømtilbud) oppringt av en selger i GNP Energy. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde deltatt i en konkurranse på nettet før jul og blitt trukket ut til å få billigere strøm med 16øre pr kWh i tillegg til fast pris på 79kr med en bindingstid på 12 mnd. Jeg har ikke deltatt i noen konkurranse, så det stemmer ikke. Selgeren var dessuten ekstremt pågående og han ga seg ikke selv om jeg takket nei til tilbudet. Han spurte om jeg ikke ville ha billig strøm og kunne ikke forstå hvorfor jeg takket nei. Nå skal ikke jeg gå inn på hvorfor jeg mener den avtalen jeg allerede har er bedre, men samtalen ble etter hvert ganske irriterende da jeg flere ganger måtte gjenta at jeg ikke var interessert i tilbudet deres. Til slutt sa jeg at nå må jeg legge på for det her kommer man ingen vei med, og det endte opp med at jeg bare måtte legge på uten at samtalen egentlig ble avsluttet. Jeg synes dette var en lite profesjonell håndtering av en selger. Jeg ser at det er flere med liknende erfaringer, så problemet ligger kanskje på et litt høyere nivå i selskapet enn hos selgeren? Til sammenligning ble jeg kontaktet i dag av en annen selger fra et annet strømselskap som spurte hvilken strømleverandør jeg har. Når jeg sa navnet på strømselskapet svarte selgeren med at jeg allerede har et veldig godt tilbud og at han ikke skulle bruke mer av tiden min. Ja takk til flere av sistnevnte type selgere!:)
Hei Gunhild, Det er synd å lese det du skriver. Det er ikke slik vi ønsker å opptre som strømleverandør. Vi tar dette videre med vår salgsavdeling slik at dette ikke skjer igjen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy