Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var lovet toppen 10 pris, med 16,2 øre i 2 månder den 13. Januar. Tiden gikk, hørte ikke mer. Ringte kundeservice 5/2, hvor de sa at ordren var kansellert, men skulle undersøke dette. Etter en stund ringte selger og sa at "systemet" ikke hadde funnet min måler ID, derfor var ordren kanselet. Jeg hadde ikke blitt varslet om dette. Selger lovet og ordne opp og fikk måler ID av meg. Var lovet 16.2 øre fra dato selv om prisen var øket. (Markedsprisen var svært høg i januar og utover.) Tiden gikk, hørte fortsatt ikke noe. Ringte på nytt den 17/2 , fikk opplyst at ordren var kansellert! Jeg hadde ikke kansellert den!!!! Var lei og sa fra at den bare kunne være kansellert, en så litte seriøs leverandør ville jeg ikke ha noe med.
Hei Helge, Det er synd å lese at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Om bestillingen din ble kansellert er det en grunn til det. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på dette nærmere. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dette må være Norges dyreste leverandør av strøm, rett å slett veldig skuffet! Betalt 72øre hos Gnp mens andre leverandører tar 35øre. Styr unna
Hei Lars, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen du har her hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på 21 65 10 00 eller [email protected] så vi kan se på avtalen din sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg trenger ikke å nevne hvor dårlig GNP Energy er. Alt som er dårlig er allerede nevnt. ALDRI velg GNP Energy. Du har blitt advart.
Hei Philip Det er synd å lese det du skriver. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan se på problemet sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Endrer avtalen uten å informere. Hevdet først at dette skyldtes manglende autogiro, men kom så med at forbruket var høyere enn først estimert. Har ligget på 40-50.000kwh i flere år, og var dette jeg forholdt meg til. Allerede første mnd fra 11/12-11/1 ble avtalen endret uten varsel. Ble oppmerksom på dette da Vippsbetaling failet. Hvis ikke hadde nok avtalen fortsatt å løpe til jeg tok en gjennomgang. På "Min Side" kan man ikke se avtalen, og faktura spesifiserer ikke detaljer så man skjønner hva man betaler for. Nok et Cowboy-selskap som man bør styre unna!
Hei Obenav, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi ønsker kun at du som kunde skal være fornøyd. Du skal ha blitt informert om dette når du inngikk avtalen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette nærmere sammen. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
God informasjon, ble godt mottatt 😊👍 Kan anbefales etter mitt skjønn 👍
Hei Per H, Tusen takk for en fin omtale fra deg, det setter vi stor pris på! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Ikke kundevennlig. De forlangte avtalegiro, men oppgav aldri hvor og til hvilken konto betalingen skulle foretas. Ren spekulasjon for at de skulle overføre avtalen til for meg en svært dårlig avtale Dette ble gjort uten min viten.
Hei Sjur C. L, Det er synd å lese det du skriver. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller mail [email protected] så kan vi se på dette sammen. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.
Har fått veldig bra kundeservice siden dag 1. Var litt stresset etter jeg leste en del negative tilbake meldinger om leverandøren men har ikke opplevd noe negativt her. Kjempe fornøyd. Anbefales steerk
Hei Mohamadreza K, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig stor pris på at du er kunde her hos oss og gleder oss til videre samarbeid. Vi ønsker deg en god dag! Mvh GNP Energy.