Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faktura for mars viser 98.87 øre/ kWh + kr 80.93 i fastavgift. Dette er et ran i forhold til markedet som ligger godt under disse prisene. Nettleie kommer i tillegg med 47.95 øre/kWh +fastavg kr 100. Har du mulighet til å få kraft fra andre, bruk muligheten. Verre enn GNP blir det ikke.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Påstår at jeg har svart JA på sms, og bundet meg i 12 mnd. Dette har jeg IKKE gjort; men kundeservice, som forøvrig er utrolig frekke, sier de har 'bevis'. Vanskelig å komme ut av, spesielt når man er 80 år, og ikke kan så mye om IT.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Anbefaler ikke, dårlig service, fikk regning står ikke stemmer forbruket, koster mye mer enn de andre strømleverandørene.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
GNP-energy fakturert oss for stipulert forbruk uten å ha inngått gyldig leveringsavtale. Fakturaen ble ikke sendt oss, men til Lindorff! Dette medførte at vi fikk varsel om inkasso. Kravet er protestert. Særdeles useriøst. Styr unna GNP!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Ble bare slettet og fikk en regning på brytningsgebyr på 150 kroner. Vanskelig å komme i kontakt vis det er noe. Får plutselig mulighet til å betale på vipps. Og noenganger får jeg regning i postkassa. Noe som er veldig irriterende. Får ikke logget meg inn på min side. Noe som er frustrerende. Så neitakk dette virker så useriøst.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så kan vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fant ut idag at det hadde vært billigere med leveringsplikt fra Skagerak enn å ha avtalen jeg har hos GNP. Bytter leverandør idag! Hold dere langt unna gnp.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Selger gav inntrykk av å være noe annet og mer enn det de er. At de hadde samarbeidsavtaler etc. Jeg fikk oppringing av Hafslund rett etter, og de skulle ordne opp for meg. Jeg spurte Hafslund om jeg allikevel måtte betale de andre noe, svaret var nei, du har ikke fått noen leveranse ennå. Allikevel opplevde jeg å få fakturaer, og når jeg bestred fakturaene, inkasso.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy