Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger gav inntrykk av å være noe annet og mer enn det de er. At de hadde samarbeidsavtaler etc. Jeg fikk oppringing av Hafslund rett etter, og de skulle ordne opp for meg. Jeg spurte Hafslund om jeg allikevel måtte betale de andre noe, svaret var nei, du har ikke fått noen leveranse ennå. Allikevel opplevde jeg å få fakturaer, og når jeg bestred fakturaene, inkasso.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg fikk besøk av to selgere fra GNP og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til. Begge har BEKREFTET at avtalen har ikke bindetid. Nå skulle jeg bytte til annen strømleverandør, og fikk melding at jeg må betale for brytningsgebyr fordi avtalen er på 1 år! og jeg må betale kr. 150 for hver måned!!! Har akkurat ringt kundeservice, de sier at du skulle lese kontrakten nøye! og at muntlig bekreftelse fra selgere teller ikke!!! Her er det kun svindel og skal ta saken til Politi og Forbrukerrådet.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg ble ringt opp og tilbudt et garanti pakke som jeg skulle bare svare ja til. Har spurt hva er betingleser, så får jeg beskjed om at de kun ønsker å ha fornøyde kunder. Etter samtalen leser jeg i vedlegget at det er 3 år bindetid på denne avtale. Dette er uhørlig frekt. Slik kan man ikke drive på. Hvor er forbrukerrådet?? Er det ingen som bryr seg? Litt kriminelt er det også.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk å være kunde via en tilbud på strompris.no. En av fakturaene hadde feil, jeg fikk betale for noe som burde har vært regnet som tilgode. Tok kontakt med GNP, og de bestemte seg for at jeg skulle få bare tilbake det de hadde fakturert i tillegg, men ikke pengende tilgode som kom med tilbudet. Tok kontakt flere ganger, over 2 måneder, prøvde å forklare på en enkel måte at de hadde regnet feil... Til slutt fikk jeg dette svaret, flere ganger: " Hei igjen Du vil ikke motta noen kreditnota. Med ønske om en fortsatt fin dag, Vennlig hilsen, Kundesenteret, ved XXXXXXX "
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Hvorfor får jeg en regning fra dere? Har ikke fått faktura dessuten er jeg ikke i GNP energi, så hvilken strømregning er dere snakker om, jeg har Fortum og betalte 2500 denne mnd mars 19/3-19.
Hei Ernst. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller 21 65 10 00, så vil vi finne ut av dette. Ha en riktig fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Ingen info om bindingstid. Max pris på strøm. Det totale verste selskap jeg har vært borti.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Huspakke kr 699 mnd, da kr 799, da byttet dem uten skriftlig varsel til webpris som koster tre ganger mer. Skal bare bytte til lokal ELverk da alle disse aktører som selger kun strøm er kun intressert i å øker priser uten å holder seg til forskrifter i loven... Åååå til slut kom neste faktura med forskuddbetaling 4 måneder frem...
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy