Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei, jeg fraråder alle til og inngå avtale med GNP. De kommer med tilbud som de ikke kan overholde. Når jeg referer til tilbudet, så får jeg beskjed om at dette tilbudet ikke er gyldig da jeg ikke er ny kunde. Jeg har vært medlem hos Norgesenergi i mange år helt til nå. Hvordan de da kan si at jeg ikke er ny kunde? Nå blir det turen tilbake til en leverandør som ser sine kunder og som tar kundeservice på alvor. Styr unna GNP
Hei Espen J Takk for tilbakemelding din og synd å lese at du opplevde det slikt. Gamle avtaler kan gå ut av sortemanget vårt og nye kommer inn fra strøm-forvalterne. Vi er en stolt strømlevrandør som har drevet i mange år. Vi får ofte inn gode tilbakemeldinger fra kundene våre, som har vært her år etter år. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmeside https://no.gnp.energy/ Ta kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så finner vi deg i data-systemet vårt. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Skulle få gratis strøm i 3 mnd, med bindingstid på 12 mnd. Strømbudjsettet vårt har eksplodert de siste mnd. Denne mnd fikk vi ikke faktura via autogiro, men purring har vi fått. Vanskelig å få tak i de i disse tider, da de kun har åpningstid 4 timer ila dagen.
Hei Christine F Takk for tilbakemeldingen din. Synd å lese at hva du mener om kundeservicen. Vi har mange kunder som er fornøyd med vår service og vi forstår at du er frustrert om dette var tilfelle hos deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Da finner vi deg rask i systemet og kan se på saken din. Ønsker deg en fin dag og takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Ble lurt inn i en avtale av en sleip selger. Sa opp avtalen etter kun få dager, med angrerett til grunn, men har fått faktura på 1699,- kr, da det viste seg å være bindingstid på avtalen, men man har allikevel 14 dagers angrerett. Så hold dere langt unna dette selskapet:( Bare svindel og rot!!
Hei Elisabeth Takk for tilbakemelding. Synd å lese at du føler deg lurt, vi vil gjerne hjelpe deg i din sak. Alle strøm-leverandører har 14 dager angrefrist etter signering om kunden ikke ønsker produktet sitt alikevell. Kundene våre får all informasjon om avtalen de har valgt. I tillegg står all informasjon om alle avtalene våre på hjemmesiden https://no.gnp.energy/. (om det er med eller uten avtaletid.) Kundene våre ønskes også velkommen med et velkomstbrev fra oss. Om en ikke ønsker avtalen før den blir bestilt opp hos oss.. sies det ifra på mail, tlf, sms eller post. Alt dette fungerer her. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Dette vil vi finne ut av sammen med deg. (Send oss gjerne din informasjon den dagen du sier du har angret ) Ønsker deg en fin dag og takk som ga oss beskjed. Mvh alle i GNP Energy
Fatter ikke hvordan i allverden at det er mulig å få 3 års bindingstid etter å vært vår leverandør fra 2017 da de het Oslo net. Plutselig fra 1/4-19 har det plutselig blitt binding fra den dato uten at vi vet det. Har de virkelig lov til det. Er forbannet nå.
Hei Rolf Takk for din tilbakemelding og synd at du ble misfornøyd med avtalen din. Du har nok fått bruddgebyr fordi du har hatt avtaletid på din avtale. Det vil si at når du bestilte opp avtalen din, kjøpte forvaltere strøm fremover i tid for deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og finne ut av dette med deg. Avtaler uten avtaletid har vi også. Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Takk som gir oss beskjed. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Når jeg ble oppringt av GNP med et latterlig bra tilbud (med binding selvsagt), gikk det så raskt i svingene at jeg ikke fikk tenkt meg om. Selger nærmest rushet gjennom formalitetene og venta på rett svar fra meg. Angrerettsskjema kommer snarest..
Hei Åsmund S Takk for tilbakemeldingen din. Vi samarbeider med eksterne selskaper innenfor privatsalg. Disse skal informere kunder om avtalene er med avtaletid eller uten avtaletid. Vi vil også informere deg om at vi ofte får inn gode tilbakemeldinger fra våre kundene våre, som også har vært kunder år etter år pga av gode selgere og oppfølgningen de får fra oss. Avtalene våre er med avtaletid og uten avtaletid, som du kan gjerne sjekke på vår hjemmesiden på https://no.gnp.energy/ Ta gjerne kontakt med oss på: [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en flott dag. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy
Veldig bra kundeservice, alle avtaler som ble gjort med selger var bra. Strålende fornøyd. Pris var mye billigere en hafslund. Tvilte pga omtalene, men skjønte fort at dette ikke stemte. Folk må slutte og lese omtale, og heller stole på strømleverandørene.
Hei Tormod B Tusen takk for din flotte tilbakemelding og at ikke tvilen din tok overhånd. Så bra at du også er fornøyd med kundeservicen vår og avtalen din. Din tilbakemelding bringes vidre her inne hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning fra oss. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en TOPP dag. Mvh oss i GNP Energy
Brudd på avtale og ren svindel. Aldri med GNP igjen. Så ikke en gang prøv å ring meg igjen!!!
Hei Preben Takk for din tilbakemelding. Synd å lese hva du skriver om din avtale. Ønsker å skrive at vi har mange kunder som er og har vært kunder hos oss i mange år. Vi får ofte gode tilbakemeldinger på avtalene våre med avtaletid og uten avtaletid. Derfor ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss. Slik at vi kan finne ut av dette med deg. [email protected] eller telefon 21 65 10 00. Med ønske om en fin påske. Med vennlig hilsen alle i GNP Energy