Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
GNP Energy kjøpte Oslo kraft hvor vi var kunder. I løpet av 4 måneder GNP Energy sendte til oss himmelhøye regninger for strøm som ble ikke egentlig brukt i vårt hus. Det var til og med sommerperioden når strømforbruk burde bli laveste i hele året. De hevdet at vi forsetter det samme avtalen med samme betingelser som vi hadde i Oslo kraft. Det var ikke sant. Vi var fornøyde med Oslo kraft og aldri betalte så mye for strøm også med tanke på strøm markedssvinger! Vi har fått i tre ganger høye regninger som aldri hadde før. GNP beregnet i forkant veldig stor stromforbruk som var fysisk ikke mulig å ha i vårt hus. Kun i den tilfellen hvis alle oppvarmingsmidler i huset skulle være slått på døgnet rundt i hele måneden. I forklaring om høye regninger fikk vi ufattelige unnskyldniger med lovet at vi måtte vente og kanskje det skulle være billigere neste eller neste-neste måned. Vi byttet GNP til mer pålitelig stromselskap som vi er veldig fornøyde allerede i ett år. GNP Energy - aldri mer!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig og svare spesifikt tilbake. Vi byttet navn til GNP Energy i våres, da vi ville samles under felles navn i Norden. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Jeg har i over 1 år prøvd å få dere og nettleverandør til og rette opp en feil dere gjorde når jeg valgte Oslo kraft som leverandør. Til sammen har jeg nok brukt i overkant av en hel arbeids uke på tlf og email. Til slutt ga jeg opp. Det kostet meg nesten 6 mnd med dobbel strøm betaling. Oslo kraft nå GNP skylder på nettleverandør. Nettleverandør skylder på GNP. Og sånn gikk det. Orket til slutt ikke kaste bort mere tid på dette. Så jeg betalte rund 10.000 kr som ikke stemmer. Men dere har jo fått pengene så hvem bryr seg. Jo det skal jeg si dere. JEG bryr meg for det er tydelig at dere driter fullstendig i det. Kommer aldri under noen omstendigheter å kommunisere med dere etter denne mailen. Ronny
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi vil veldig gjerne undersøke dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Mvh GNP Energy.
Jeg inngikk avtale med Oslokraft men angret innen fristen. Istedet for å overføre min avtale tilbake til min gamle leverandør som jeg ba om skriftlig, ble avtalen overført til GNP uten noen beskjed, og nå får jeg regning for et helt år - til og med en god del forskudd - til en kjempedyr leverandør. Dette er direkte kriminelt og vil bli anmeldt. Oslokraft og GNP er tydeligvis samme leverandør, sammen telefonnummer og samme kundeservice.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Bytte til GNP var det smartere jeg har gjort, fast lav pris😁
Hei Odd, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker å være en enkel og forutsigbar strømleverandør for våre kunder. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh oss i GNP Energy
Aggressiv og svært overbevisende argumenter fra kundeservice! Ble totalt overbevist om at de var det rimeligste alternativet. Nå betaler vi 140/kWh, noe som er nesten 3 ganger så dyrt som den rimeligste. Føler meg lurt!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har ingen avtaler hos oss med den prisen. Men vi ønsker fornøyde kunder, så ta gjerne kontakt på [email protected] eller telefon 21651000, så kan vi undersøke om det har skjedd en feil. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Changed the price to be triple of the start one. Did not give a free month as it was promised.
Hei, Det er leit at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av å holde det vi lover og i henhold til våre produktspesifikasjoner. Det er fint om du vil ta kontakt med oss direkte, [email protected], så kan vi gi deg en konkret tilbakemelding basert på ditt kundeforhold her hos oss. Hilsen oss i GNP Energy
De kommet til meg sa at de vil hjelpe meg med å gir deg beste pris i Norge bare vi trenger din signatur, de sa ikke at det er et kontrakt eller avtale. Etterpå jeg havnet i helvete. De sa at du er signert 5 år avtale og jeg betale hver måneder nesten 3000 kr mer ennå det betalte før som var kunde hos Fjordkraft. Jeg prøver å bytte men de aksepterer ikke
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy