Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det ble ikke det som de hadde lovet da de ringte meg og ba for å bytte min strømleverandør hos dem. Jeg byttet hos dem og var svart fornøyd, så ville bytte tilbake. Da sa de at jeg må da betale 150kr hver måned hele året. Jeg vil aldri bytte igjen når jeg kommer tilbake til min tidligere leverandør. Takk.
Hei Maya Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slikt. Da har du helt sikkert avtaletid på avtalen din. Vi har avtaler med og uten avtaletid som vi får gode tilbakemeldinger på, se gjerne på hjemmesiden vårpå https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Meget bra fornøyd med GNP Energi Norge. Anbefales til alle
Hei Gunnar M. M Tusen takk for flott tilbakemelding. Så hyggelig å se at du også er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du måtte ønske. Vi hjelper deg gjerne med oppfølgning :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
De ringte min eldre far og lurte han trill rundt! Så sendte de ham sms der han skulle svare :JA. Da han så ikke gjorde det, så fortsatte de å sende ut samme sms OG å ringe å purre på at han MÅTTE svare JA på sms. Til slutt gjorde han det og vipps så hadde han bundet seg til en 12 mnd avtale som det kostet et saftig "gebyr" på flere tusen kr å si opp! Helt utrolig hvordan disse svindlerne får holde på! HOLD DERE LANGT UNNA! TRO IKKE PÅ NOE DE VERKEN DE SIER ELLER SKRIVER!!
Hei Tommy Takk for tilbakemelding og synd at din far opplevde det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss som vi får gode tilbakemeldinger på. Vi har flere avtaler med og uten avtaletid. Alle privat kunder får alltid 14 dagers angrefrist etter signering... om en ikke ønsker produktet alikevell. ( slik er det hos alle leverandører ) Alt skal stå i avtalen hos din far.. sms, e-post eller email. ( eller så kan en også ringe inn om en ikke ønsker avtalen alikevell til vår kundeservice. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi sammarbeider med eksterne selskaper på salg, kanskje han har vært i kontakt med disse med denne avtalen du beskriver over ? Ønsker deg en god dag, vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Jeg så Gnp Energy lå som billigste strømleverandør og ringte deres kundeservice og ville bestille den bestille strømavtalen jeg fant. Men den jeg pratet rådet meg til en annen avtale som har vist seg å være enda billigere.
Hei Maria T. A Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har GNP Energys spot avtale på strøm fordi jeg ble fortalt at den det er en rimelig, enkel og grei strømavtale. Derfor bestemte jeg å prøve og har vært fornøyd frem til nå.
Hei Lilijan Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Vi er opptatt av å være en enkel, grei, forutsigbar og en vennlig strømleverandør. Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en topp dag :) Hilsen oss i GNP Energy
Selskapet driver svært useriøst. Min kone ble lurt over på en strømavtale med opptil trippel strømpris og 12 mnd binding.
Hei Hansa Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du synes at din kone ble lurt. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig alle oss i GNP Energy
Jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke vil bytte strømleverandør.
Hei Elin Takk for din melding. Helt i orden at du har benyttet deg av din angring. Alle privat-personer har 14 dagers angrerett om de ikke ønsker avtaler fra leverandører. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg fin dag :) Mvh GNP energy