Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg så Gnp Energy lå som billigste strømleverandør og ringte deres kundeservice og ville bestille den bestille strømavtalen jeg fant. Men den jeg pratet rådet meg til en annen avtale som har vist seg å være enda billigere.
Hei Maria T. A Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :) Ønsker deg en fin dag. Mvh oss i GNP Energy
Jeg har GNP Energys spot avtale på strøm fordi jeg ble fortalt at den det er en rimelig, enkel og grei strømavtale. Derfor bestemte jeg å prøve og har vært fornøyd frem til nå.
Hei Lilijan Tusen takk for din tilbakemelding, det var veldig hyggelig å lese. Vi er opptatt av å være en enkel, grei, forutsigbar og en vennlig strømleverandør. Det er bare å spre det glade budskapet til flere som du kjenner og ta gjerne kontakt når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Ønsker deg en topp dag :) Hilsen oss i GNP Energy
Selskapet driver svært useriøst. Min kone ble lurt over på en strømavtale med opptil trippel strømpris og 12 mnd binding.
Hei Hansa Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du synes at din kone ble lurt. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennelig alle oss i GNP Energy
Jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke vil bytte strømleverandør.
Hei Elin Takk for din melding. Helt i orden at du har benyttet deg av din angring. Alle privat-personer har 14 dagers angrerett om de ikke ønsker avtaler fra leverandører. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg fin dag :) Mvh GNP energy
Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud. Først sender de ei regning som er skyhøy. Ikke så mye annet å gjøre enn å betale den. Så døde faren min, og mora mi sa opp avtalen. Da fikk vi ei ny regning for samme periode. Nå har jeg nettopp fått bruddgebyr på 1500 kroner. Hold dere unna!
Hei Ellen S. K. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik og innmari trist det som har skjedd med din far. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Ønsker deg en god dag Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Etter tilbudsperioden (3 mnd) ble strømprisen svært høy - langt over markedspris. Uoversiktelig fakturering med estimert forbruk og tilbakeført bruk.
Hei Torbjørn Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i systemet her. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en god jul og godt nyttår :) Mvh GNP energy
Litt for kort tid til å være sikker, men til nå har det stått til forventningene.
Hei Jostein K Takk for flott tilbakemelding fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning. Ha en topp dag :-) Mvh oss i GNP Energy