Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke vil bytte strømleverandør.
Hei Elin Takk for din melding. Helt i orden at du har benyttet deg av din angring. Alle privat-personer har 14 dagers angrerett om de ikke ønsker avtaler fra leverandører. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg også. Ønsker deg fin dag :) Mvh GNP energy
Min gamle far blei lurt til dette gjennom en SMS med flotte lokketilbud. Først sender de ei regning som er skyhøy. Ikke så mye annet å gjøre enn å betale den. Så døde faren min, og mora mi sa opp avtalen. Da fikk vi ei ny regning for samme periode. Nå har jeg nettopp fått bruddgebyr på 1500 kroner. Hold dere unna!
Hei Ellen S. K. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik og innmari trist det som har skjedd med din far. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne han i systemet, så vi kan hjelpe dere med hva som kan ha skjedd. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Ønsker deg en god dag Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Etter tilbudsperioden (3 mnd) ble strømprisen svært høy - langt over markedspris. Uoversiktelig fakturering med estimert forbruk og tilbakeført bruk.
Hei Torbjørn Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i systemet her. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en god jul og godt nyttår :) Mvh GNP energy
Litt for kort tid til å være sikker, men til nå har det stått til forventningene.
Hei Jostein K Takk for flott tilbakemelding fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning. Ha en topp dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk for november 2019 et påslag på over 25 øre per kwh, altså totalt nesten 80 øre per kwh. Har nå heldigvis byttet til et annet selskap, og håper for Guds skyld at alle andre som vurdere GNP holder seg langt unna dette selskapet. De lover gull og grønne skoger, men skrur opp prisen så fort de kan. Ifølge kundeservicen deres har de massevis av fornøyde kunder, men det har jeg vanskelig for å tro.. De sender også doble fakturaer, en på mail og en via Lindorff, sikkert i håp om at noen skal betale begge to...
Hei Christian Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt tidligere kunde nummer. Vi ser raskt hva slags avtale du hadde og hva du hadde blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Vi angret ganske umiddelbart på tilbudet vi hadde fått over telefon. Da vi ga uttrykk for dette til GNP, fikk vi snarlig beskjed om dette ville bli svært kostbart for oss om vi trakk oss fra avtalen. Var aldri snakk om noe angrerettskjema eller lignende som GNP hevder i tidligere svar. Vi betaler ca. kr 1.50 per kw/t inkludert nettleie på siste strømregning. Svigers sin regning fra Norgesenergi viste ca. kr. 1,00 per kw/t inkludert nettleie. Gjett om vi føler oss lurt! Nå har vi heldigvis bare desember igjen av avtalen. Det blir garantert et bytte så snart avtaletiden er utløpt.
Hei Tore. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Det er alt for komplisert/vanskelig å finne fram til min faktura på GNP Energy. Jeg har prøvd, men vet rett og slett ikke hvor eller hvordan jeg finner den.
Hei Inge B Takk for din tilbakemelding og synd at du synes det er komplisert å finne frem faktura. Faktura kan du finne på Min side, som ligger lett tilgjengelig øverst til høyre på vår hjemmeside: https://no.gnp.energy Om du ikke finner frem etter du har forsøkt dette, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg i systemet vårt og kan lettere hjelpe deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg :) Mvh GNP energy