Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har 3mnd fastprisavtale, den såkalte huspakka. Er inneforstått med at GNP kan legge på månedsprisen hvis forbruket overstiger fastsatte grense, men synes det er i overkant frekt å legge på prisen allerede på første faktura (forskuddsbetaling) før jeg faktisk har et forbruk hos GNP å vurdere ut fra. Jeg har videre hatt lavere strømforbruk siste halvår sammenlignet med samme periode i fjor.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det beregnes utifra ventet årsforbruk som vi får tilsendt av netteier, og du må gjerne ta kontakt dersom du har spørsmål til hvordan dette beregnes og vises på faktura. Du kan kontakte oss på [email protected] eller tlf 21650000. Ha en fin dag. Mvh GNP Energy
Har prøvet dei fleste energiselskapet i mitt liv, dette er det beste eg har vert kunde i.
Hei Terje, Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi er opptatt av fornøyde kunder og skal være en vennlig, forutsigbar og enkel strømleverandør. Hilsen oss i GNP Energy
Minus for: - Varsel om prisøkning på produktet like etter avtaleinngåelse - Fullstendig uforståelige fakturaer Pluss for: - Hyggelig og ekspedit kundeservice.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Skulle det være noe du ikke er fornøyd med, vennligst ta kontakt på mail [email protected] - tlf 2165000 Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Jeg vet ikke om det bare er innbilning, men det er som at strømmen fra GNP får lysene til å lyse kraftigere og ovnen til å varme sterkere.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
I think it’s a good deal for me at the moment. If there are no billing surprises later on. Then I will down with this.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Når man inngår en fastprisavtale med bindingstid, så skal denne prisen ligge fast i hele bindingstiden. Det gjør det ikke hos dette selskapet.
Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. (Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale). Ha en fin dag.
Ringte kundeservice om en feil de hadde gjort med kwt prisen min på fakturaen. Fikk svar innen 30 sekunder og jobben ble utført på den måten jeg ville ha det. Personen på andre enden av telefonen hjalp meg med engang og fikset problemet uten noe form for krangel eller diskusjon. Fikk anbefalingen om å bytte til GNP fra en venn. jeg må si at etter 4 måneder med GNP så har jeg hatt kun 1 klage og det var dette som de fikset på et blunk. Stolt av Kundeservicen og at GNP holder kunden i Sentrum.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy