Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man inngår en fastprisavtale med bindingstid, så skal denne prisen ligge fast i hele bindingstiden. Det gjør det ikke hos dette selskapet.
Hei, takk for din tilbakemelding. Når det gjelder endring av pris på fastprispakkene, så har dette blitt varslet i forkant i henhold til vilkår og eventuelt bindingstid har blitt fjernet. Det er imidlertid en meget god pris på disse avtalene, som vi har fått mange gode tilbakemeldinger på. (Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis det er noe du lurer på i forhold til din avtale). Ha en fin dag.
Ringte kundeservice om en feil de hadde gjort med kwt prisen min på fakturaen. Fikk svar innen 30 sekunder og jobben ble utført på den måten jeg ville ha det. Personen på andre enden av telefonen hjalp meg med engang og fikset problemet uten noe form for krangel eller diskusjon. Fikk anbefalingen om å bytte til GNP fra en venn. jeg må si at etter 4 måneder med GNP så har jeg hatt kun 1 klage og det var dette som de fikset på et blunk. Stolt av Kundeservicen og at GNP holder kunden i Sentrum.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Uriktige salgstriks, etter 6 måneder påstår de at jeg ikke har betalt for strøm, angivelig på grunn av "feil i meldingene med netteier". Selger påstod at kraftpris ville bli inkludert i faktura fra netteier, noe som selvsagt viste seg å ikke stemme. De bytter også navn støtt og stadig.. Beste råd er å styre unna!
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Overfakturerer og kundeservice har dårlige svar på spørsmål. Hadde tegnet en avtale for 3 måneder med rabattert fastpris, men fikk gang på gang faktura for full pris uten rabatt.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Regninger kommer inn via Vips, som antas å være samme som avtalegiro. Det syntes ikke GNP og gjør derfor om avtalen fra 40øre Kwt til 68øre kwt uten varsel. Om de savnet noe fra meg hadde det vært meget enkelt å gi et varsel om det. Men de velger å lavære å heller overfakturere kunden. Ny strøm avtale signert i annet selskap.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Kundeservis uhøflige og prøver å lure kunden. Det blir også gjort forsøk på å gi kunden noe annet enn han har gjort avtale om. Slue avtaler som du må lese mer en nøye for å vite hva du har gjort avtale om. Dette er ikke selskapet for folk som ikke leser avtalen meget nøye og er veldig oppegående når det gjelder avtaler. Endrer prisen på inngåtte fastprisavtaler i bindingstiden.
Hei, Takk for tilbakemelding. Vi ønsker fornøyde kunder og det er leit å høre at du ikke er det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så skal vi gi deg en korrekt tilbakemelding basert på ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag :-)
Created faktura from air. Stop try to rip of costumers, and keep the deals that is on your home page, if you have a deal on 399, don’t send faktura for 2600!!!
Hi, Thank you for your feedback. We wish you satisfied customers and it is a search to hear that you are not. We recommend that you contact us by e-mail: [email protected] or phone 21 65 10 00, and we will provide you with a correct feedback based on your customer relationship with us. Have a nice day :-)