Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble flyttet over til forvaltningsavtale fordi mitt produkt (spot) ikke lenger var mulig. Ble forespeilet at prisen kunne variere, men det var profesjonelle aktører som forvaltet dette. Resultatet var 50 % påslag på allerede svindyre priser. Dette skjedde to måneder på rad før jeg byttet leverandør.
Regningen for november var over dobbelt av det vi er vant med, og ved en enkel sjekk i markedet, viste det seg at de fleste (alle som jeg var i kontakt med) var ca 50% billigere. Helt uhørt! Slik jeg ser det har prisene deres bare økt i det stille og vi betalte slett ikke så mye for samme forbruk for et år siden, selvom da spotpris var tilsvarende samme. Vi bytter så raskt som mulig. Anders G.
Hei Anders, Vi ønsker ikke at du skal ha en slik opplevelse av oss, så ta veldig gjerne kontakt med kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen Kundeservice, Kilden Kraft
Da GNP byttet til kilden kraft økte prisen fra rundt 2700kr mnd, til et forskudd på 7700kr mnd. Sendte mail om at de skulle stoppe faktura og jeg ville bytte strømleverandør. En uke etter ble beløpet likevel trukket fra konto. Vil ikke anbefale Kilden Kraft til noen! Skal sies at jeg har vært fornøyd kunde av GNP siden 2019.
Hei Rikard, Det er synd å høre at du har en sånn opplevelse av oss som din strømleverandør. Vi ønsker ikke at du skal ha en slik opplevelse av oss, så ta veldig gjerne kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Vennlig hilsen Kundeservice, Kilden Kraft
GNP Energy fortjener ikke en eneste stjerne. De forsøker å svindle til seg forskuddsbetaling av strøm de ikke skal levere - og til en pris som er himmelhøy ift faktisk spotpris. Vi byttet leverandør i juni, og nå, straks september så får jeg inkassovarsel på forskudsbeatling av strøm for juli og august, som vi selvsagt ikke har betalt da vi ikke skulle ha leveranse fra dem. De klarer ikke å produsere sluttavregning, som de skulle ha gjort i juni - og det er fordi de skylder oss penger - ikke omvendt! I tillegg får jeg uhøflige svar når jeg tar kontakt ang dette. Har ikke opplevd maken! STYR UNNA - elendig service! Jeg vurderer å anmelde dem for forsøk på svindel. Regner med at flere har gjort det før meg.
Svindlere, aldri har jeg betalt mer for strøm i mitt liv. Sammenlignet det jeg betalte per KWh med andre og skjønte at de betalt under halvparten av det jeg betalt. Fantastisk å få de regninger på toppen av ektefelle rammet av kreft og derfor arbeidsledig, Takk GNP håper du nyter pengene mine. ligg unna
Dårligste kraftleverandør jeg har vært borti, anbefales ikke. Fått de merkeligste utregninger på fakturaene, enorme summer over ti tusen kroner som viser seg er deres egen måte å sende faktura, jeg er alene, og har aldri før måtte bruke så mye energi på et strømselskap. De har kostet meg nattesøvnen.
De påsto, da jeg tegnet avtale med de at de skulle være markedets beste på pris. Dette henger ikke sammen med hva man må betale. De må ha Norges dårligste innkjøpere, da de ALLTID lå 2 til 3 kroner over alle i pris pr Kwh. Jeg godtok forskuddsbetaling, men de begynte med å ta 2 måneder forskuddsbetaling. Dette rettet de riktignok opp i etter flere telefonsamtaler med kundeservice. Etter mange telefonsamtaler angående prisen snakket jeg med en kundebehandler som fortalte meg noe som gjorde at jeg skjønte de lyver. De la heller ikke ved angrerettskjema på et utskrivbart, varig medium, når avtalen ble inngått. Noe de er pliktig å gjøre. Dette har jeg tatt opp med de, men de har ennå ikke lagt fram bevis på at dette er tilfelle. Har fått en haug med svar på e-poster, men forskjellige svar hver eneste gang. Og til slutt fikk jeg ingen svar. Styr laaaaangt unna GNP.