Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Litt for kort tid til å være sikker, men til nå har det stått til forventningene.
Hei Jostein K Takk for flott tilbakemelding fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning. Ha en topp dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk for november 2019 et påslag på over 25 øre per kwh, altså totalt nesten 80 øre per kwh. Har nå heldigvis byttet til et annet selskap, og håper for Guds skyld at alle andre som vurdere GNP holder seg langt unna dette selskapet. De lover gull og grønne skoger, men skrur opp prisen så fort de kan. Ifølge kundeservicen deres har de massevis av fornøyde kunder, men det har jeg vanskelig for å tro.. De sender også doble fakturaer, en på mail og en via Lindorff, sikkert i håp om at noen skal betale begge to...
Hei Christian Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt tidligere kunde nummer. Vi ser raskt hva slags avtale du hadde og hva du hadde blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Vi angret ganske umiddelbart på tilbudet vi hadde fått over telefon. Da vi ga uttrykk for dette til GNP, fikk vi snarlig beskjed om dette ville bli svært kostbart for oss om vi trakk oss fra avtalen. Var aldri snakk om noe angrerettskjema eller lignende som GNP hevder i tidligere svar. Vi betaler ca. kr 1.50 per kw/t inkludert nettleie på siste strømregning. Svigers sin regning fra Norgesenergi viste ca. kr. 1,00 per kw/t inkludert nettleie. Gjett om vi føler oss lurt! Nå har vi heldigvis bare desember igjen av avtalen. Det blir garantert et bytte så snart avtaletiden er utløpt.
Hei Tore. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Det er alt for komplisert/vanskelig å finne fram til min faktura på GNP Energy. Jeg har prøvd, men vet rett og slett ikke hvor eller hvordan jeg finner den.
Hei Inge B Takk for din tilbakemelding og synd at du synes det er komplisert å finne frem faktura. Faktura kan du finne på Min side, som ligger lett tilgjengelig øverst til høyre på vår hjemmeside: https://no.gnp.energy Om du ikke finner frem etter du har forsøkt dette, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg i systemet vårt og kan lettere hjelpe deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg :) Mvh GNP energy
De sender regninger lenge etter at forholdet har opphørt. De har i ingen kontroll. Ikke bruk gnp energi.
Hei Kjell S Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger fra og det er leit å se at det ble krøll for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg raskt i systemet vårt og kan fortere se hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
GNP krever dobbel betaling i forhold til avtalt pris!!! GNP krever også forskuddsbetaling !!! Er det tillatt ?
Hei Karl B. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har flere avtaler hos oss med og uten forskuddbetaling. Strømleverandører har forskudd på noen avtaler om strømforvaltere kjøper strøm fremover i tid for kunder sine. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet med hva slags avtale du har. Vi har mange fornøyde kunder, og vi er opptatt av å finne ut dette med deg. Ønsker deg en fin dag Mvh oss i GNP Energy
IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover... Det kommer ikke angrerettskjema, ergo bundet til 1 år eller betale brytningsgebyr. STYR UNNA!
Hei Mona Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke fikk det du forventet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alt står skriftelig på hjemmesiden vår, pr post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy