Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Kilden Kraft
Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fantastisk

Omtale av  Nils E. E

Er kjempefornøyd med gnp å vil fortsette som kunde hos dere. Håper å få noe billigere strøm for at jeg er så god kunde 😊😊😊ha en fin dag🤗🤗🤗

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:16

Hei Nils E. E, Tusen takk for en fantastisk omtale fra deg! Dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål om din avtale må du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd med kundeservice

Omtale av  Arve

Da jeg ikke kunne finne angreskjema så forventet jeg meg problemer. Men kom kjapt igjennom til kundeservice hvor de kansellerte avtalen umiddelbart og sendte en e-post som kvittering på at jeg hadde angret.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:16

Hei Arve, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk hos oss. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Fakturerer i hytt og pine!

Omtale av  Unni

Fikk faktura på over kr 15.000. På fakturaen sto det om tilbakeført forbruk, estimert bruk og faktisk forbruk. Hver måned legger de på estimert forbruk som er høyere enn faktisk forbruk. Det faktiske forbruket for denne perioden var ifølge fakturaen på kr. 8000. Når jeg sa opp avtalen og ba om en faktura på kun faktisk forbruk, kom summen på kr 6000 for samme periode. Det viste seg altså at jeg allerede lå i forkant med betaling for strøm. Fikk beskjed om at vi skulle gitt beskjed om at vi ønsket å betale kun for faktisk forbruk og ikke det estimerte også….helt bakvendt mener nå jeg. Særlig når den summen hele tiden er over dobbelt så høy som det faktiske forbruket.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:16

Hei Unni, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen din hos oss. Håper vi kom fram til en løsning for deg på dette. Om ikke må du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Finner heller ikke angreskjema

Omtale av  Arve

Ble lokket av gratis strøm i en måned, men ombestemte meg etter 3 dager. Fulgte link til angreskjema som jeg fikk på sms, men det finnes ikke. Finnes heller ikke bår jeg søker på det.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:16

Hei Arve, Det er beklagelig å høre at du ikke får opp angreskjema du har fått tilsendt, dette ønsker vi å sjekke opp i. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Tilbakehald og villeiande marknadsføring

Omtale av  Sigyn

Dei fortel deg ikkje kva forvaltningspris er, som ein måtte finne ut på den kjipe måten. Enkelt fortalt betyr det ein gjennomsnittspris for landet - ein dårleg deal for dei i regionane Midt og Nord. Når dei sit med adresse og målarnummer på kunde så kan ein lure på kvar moralen er når dei då lovar kunde gunstig pris og ikkje fortel om kva avtalen faktisk betyr for deg i realiteten. I tillegg er faktura vanskeleg å forstå. Folkepakka, med forvaltningspris: styr unna

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Sigyn, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på saken og komme fram til en løsning. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stå sammen om å ta GNP

Omtale av  Hannibal L

Jeg har en 5-årsavtale fra desember 2019 med GNP med et pristak på 46 øre/kWH. Det har gått helt greit frem til september 2021. Da øket de pristaket til 52 øre, så i oktober og november til 64 øre og nå for desember til 85 øre. Jeg ringte dem og sendte mail og klaget. De svarer med å si at de har gitt beskjed. Det holder ikke. En avtale er en avtale. De begrunner prisøkningen med EU sin økte CO2 avgift. Det er en bløff. Jeg godtar ikke å bli lurt og kommer til å kontakte advokat hvis GNP ikke holder seg til avtale. Hvis vi er flere sammen så kan vi få et høyere press, mer oppmerksomhet i media med advarsel mot firmaet samt mer tyngde hos forbrukertilsynet. GNP er oppkalt etter største eier Glenn Nøstdahl, som vil få kjørt seg fremover!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 16:03

Hei Hannibal L, Det er synd du føler det slik. Vi jobber for tiden med å holde dialog med alle våre bedriftskunder som er berørt og oppfordrer deg til å ta kontakt med oss slik at vi kan se på en løsning. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Regelrett svindel

Omtale av  Erik

Fikk en regning på 14267 kroner nå i Januar. strømforbruket i desember var på i 5220,- . Men dette selskapet har fått det for seg at de kan begynne å ta forhånds betalt for estimert strøm forbruk 2 mnd frem i tid og slenger på 9047,- på regningen. Så vil de "avregne i etterkant". Fakturaene er helt ufullstendige og når strøm støtten skal regnes fra ha jeg fått en faktura men 0 kroner fra nettleverandør. Men det erikk noe oppsett eller utregning for fradrag. Forskuddtere et strømselskap med 9047,- for 2 måneder med strøm.... styr unna dette svindel foretaket.!!! skjønner heller ikke helt hva slags avtale de har satt meg på. "Folkepakka garanti" står det på faktura . og strømprisen va 299,88 øre pr. kwh i desember og nå har de fakturert meg for antatt strøm pris i januar og februar med 224,87 øre pr kwh. Dette selskapet slår vel seg selv konkurs når jeg har betalt regningen på 14267 kroner , så er den forskuddsbetalte strømmen med 9047,- tapt!!!!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Erik, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen og man blir alltid informert om alt avtalen innebærer når man takker ja til en avtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kilden Kraft har 921 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Kilden Kraft mener

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR