Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lokket av gratis strøm i en måned, men ombestemte meg etter 3 dager. Fulgte link til angreskjema som jeg fikk på sms, men det finnes ikke. Finnes heller ikke bår jeg søker på det.
Hei Arve, Det er beklagelig å høre at du ikke får opp angreskjema du har fått tilsendt, dette ønsker vi å sjekke opp i. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Dei fortel deg ikkje kva forvaltningspris er, som ein måtte finne ut på den kjipe måten. Enkelt fortalt betyr det ein gjennomsnittspris for landet - ein dårleg deal for dei i regionane Midt og Nord. Når dei sit med adresse og målarnummer på kunde så kan ein lure på kvar moralen er når dei då lovar kunde gunstig pris og ikkje fortel om kva avtalen faktisk betyr for deg i realiteten. I tillegg er faktura vanskeleg å forstå. Folkepakka, med forvaltningspris: styr unna
Hei Sigyn, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på saken og komme fram til en løsning. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg har en 5-årsavtale fra desember 2019 med GNP med et pristak på 46 øre/kWH. Det har gått helt greit frem til september 2021. Da øket de pristaket til 52 øre, så i oktober og november til 64 øre og nå for desember til 85 øre. Jeg ringte dem og sendte mail og klaget. De svarer med å si at de har gitt beskjed. Det holder ikke. En avtale er en avtale. De begrunner prisøkningen med EU sin økte CO2 avgift. Det er en bløff. Jeg godtar ikke å bli lurt og kommer til å kontakte advokat hvis GNP ikke holder seg til avtale. Hvis vi er flere sammen så kan vi få et høyere press, mer oppmerksomhet i media med advarsel mot firmaet samt mer tyngde hos forbrukertilsynet. GNP er oppkalt etter største eier Glenn Nøstdahl, som vil få kjørt seg fremover!
Hei Hannibal L, Det er synd du føler det slik. Vi jobber for tiden med å holde dialog med alle våre bedriftskunder som er berørt og oppfordrer deg til å ta kontakt med oss slik at vi kan se på en løsning. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Fikk en regning på 14267 kroner nå i Januar. strømforbruket i desember var på i 5220,- . Men dette selskapet har fått det for seg at de kan begynne å ta forhånds betalt for estimert strøm forbruk 2 mnd frem i tid og slenger på 9047,- på regningen. Så vil de "avregne i etterkant". Fakturaene er helt ufullstendige og når strøm støtten skal regnes fra ha jeg fått en faktura men 0 kroner fra nettleverandør. Men det erikk noe oppsett eller utregning for fradrag. Forskuddtere et strømselskap med 9047,- for 2 måneder med strøm.... styr unna dette svindel foretaket.!!! skjønner heller ikke helt hva slags avtale de har satt meg på. "Folkepakka garanti" står det på faktura . og strømprisen va 299,88 øre pr. kwh i desember og nå har de fakturert meg for antatt strøm pris i januar og februar med 224,87 øre pr kwh. Dette selskapet slår vel seg selv konkurs når jeg har betalt regningen på 14267 kroner , så er den forskuddsbetalte strømmen med 9047,- tapt!!!!
Hei Erik, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen og man blir alltid informert om alt avtalen innebærer når man takker ja til en avtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
De fakturerer forskuddsvis en mnd og legger inn høye priser. Forskuddet refunderes på neste faktura, men en holder likevel selskapet med "gratis driftskapital" i en mnd. Firmaet benytter en aggressiv markedsføring og anbefaler avtaler som ikke tjener forbrukerne. Med folkepakka som jeg har, er det ett års binding. Håpløse betingelser i dagens marked. Avtalen frarådes på det sterkeste.
Hei Johs H, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på avtalen din og eventuelt gjøre noen endringer om det er ønskelig. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Blir fakturert for over det dobbelte av spotprisene. Umulig å forstå fakturaene, tilbakeførte beløp hit og dit, bare rot! Og disse «tilbakeføringene», hvor blir de egentlig av? Merker i hvert fall ingenting på neste strømregning! Vurderer å kople inn Forbrukerrådet, men de er vel drittlei klager på dette selskapet... Denne avtalen skal jeg ut av, koste hva det koste vil! Anbefaler absolutt ingen dette vanvittige rotet her, strømmen er dyr nok som det er!
Hei Lb, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din her hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på dette sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Jeg inngikk strømavtale med Gnp energy i mai dette år, å har hatt dårlig erfaring med dem! Jeg bor i Trøndelag hvor strømprisene har vært, og er mye lavere enn på Østlandet! Alikevel har dette selskapet prestert å sende meg 2 skyhøye regninger i løpet av året, stipulert etter Østlandets strømpriser! De har selvsagt beklaget feilen, men det hjelper dårlig på tillisforholdet til dette selskapet! Videre syns jeg det er knotete å finne ut av deres system på deres nettsider!
Hei Katrine Ø, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen og håper at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss og at saken er oppklart. Om du ønsker hjelp til å finne fram på hjemmesiden vår må du gjerne ta kontakt med oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.