Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har veldig god erfaring med GNP energi, ikkke noe tull med at det dukker opp nye ting i fakturaen som det gjøres mange andre selskap , så absolutt å anbefale 👍
Håpløst firma ble overført fra Tinde i juni og pga en systemfeil fikk ikke melding før i august men ser jo på Google at det er bare svindel . Veldig useriøst når to svogere driver hvert sitt firma Tinde og Gnp og hiver kunder til hveandre Prøver å ringe dem men tar ikke telefonen bare sørgelig alt sammen
Fikk utmerket kundeservice. Hjelpsom, vennlig og løsningsorientert. Fikk forklart på en utmerket måte det jeg hadde spørsmål til. Reddet dagen 😀
Kontaktet gnp for spørsmål om mine høye fakturaer de siste mnd da jeg hadde vansker med å tolke de. Kom i prat med en hyggelig mann som forklarte slik at det ble mer forståelig. Endte opp med at han skulle ordne slik at jeg skulle faktureres for faktisk forbruk og ikke stipulert forskudd. Spent på neste faktura
Jeg er superfornøyd med GNP å fortsetter å bruke det. Skal også fortelle min venninne om å bytte. Sentralbordet er hyggelige og forklarer meg det jeg lurer på.
Er veldig fornøyd med en av kundebehandlerne. men ikke like fornøyd med fakturaavdelingen som enda ikke har ryddet opp i feil på juni og juli fakturaen vår.😫😫😫😫
blei flyttet uten varsel fra en annen kraftlevrandør uten noe varsel,pga oppkjøp