Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært kunde hos GNP Energy i 3 år, byttet jeg strømleverandør i juli 22. Har betalt forskudd hele tiden. Fikk sluttavregning med penger tilgode, betalingsfrist 04.08.22. Pengene har ikke kommet inn på konto, selv etter å ha ringt to ganger og sendt 2 mailer.
Ble overført uten å bli varslet i forkant til en dyr avtale med forskudd på 2 mnd antatt forbruk
Rask svar på telefon. Meget hyggelig damen som ga meg hjelp og i formasjonen jeg trengte.
Gnp,tinde får ikke takk i noen av dem??? Sender regninger jeg ikke skjønner noe av,😳aldri betalt så mye på strøm som jeg gjør nå??har sagt de opp men får ingen svar??hverken på tlf eller mail??alldriiiiiiii mer
Her sender de ut skyhøye forskuddsinnbetalinger har ikke opplevd maken Skifter fra Tinde energi til gnp over natten uten å varsle på forhånd Direkte useriøst !!
Veldig positiv og hyggelig dame i tlf. Var blitt sendt ut feil regning, den ordnett hun med en gang.
Vi blev overført fra Tinde Energi og ingen informasjon om dette. Angir at det var et systemfeil. Videre fikk vi en svært mye dårligere avtale enn den vi hatt tidligere (spotpris). Vi hadde aldri godkjent en så dårlig avtale som Folkepakka som GNP Energy satte oss på!!! Det er en skandaløst dårlig oppførsel å så sende ut faktura på et produkt du aldri har bestilt eller akseptert! Forbrukerrådet bør ta slike saker!!!