Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig og imøtekommende . Fikk oppklart det jeg lurte på . Tommel opp
Hyggelig betjening og god service, fikk ordnet det som var problemet og vi er veldig fornøyd
Gjorde avtale med Tinde for snart et år siden. ( sep 2022 ). Lokketilbudet var 1/2 pris i nov og des 2022. Juli 2022 mottar jeg overraskende faktura fra GNP Energy, ble først informert om dette i ettertid. På sep faktura oppdager jeg at de har bestemt seg for at mine 1/2 pris måneder er aug og sep. Altså mnd med mye lavere forbruk enn nov / des. Og «informert» om dette i ettertid. På sep faktura blir jeg debitert det jeg har betalt for aug, og ny avregning for aug. MEN jeg betalte 580,49 øre/kWh og ble debitert 574,36 øre/kWh! Kundebehandler kunne fortelle meg «at det er jo bare en femøring». Rette er 6,13 øre, og utgjør for meg kr. 32,85. Dette må vel kalles svindel? I følge Finansavisen hadde GNP ca 38000 kunder første kvartal 2021. Klarer de å lure 1/2 parten av 38000 på 1/2 parten av fakturaene for kr. 32,- utgjør det over 3,6 millioner i året. ( 12 fakturaer pr. år pr. kunde). Og de har mange fler kunder nå. I tillegg gevinst av å, etter eget iniativ, flytte spesialavtaler til perioder i kundens disfavør.
Det må da være ulovlig! Så sparer de mine penger , jeg vil heller spare de selv og få renter på dem.
Er det mulig å nekte forskuddsbetaling med superhøye priser? Kjeltringer. Overpris på strøm
byttet strømleverandør i juli 2022. Fikk sluttavregning med penger tilgode, betalingsfrist var 04.08.22. Ringte og sendte flere mail, men pengene har ikke kommet inn på konto. Fikk beskjed om at jeg "står i kø."
Hvorfor skal en betale forskudd for en vare som en ikke vet forbruket av. Spesielt i disse tider hvor prisnivået er skyhøyt og bergningene gjøres ut fra et tidligere vesentlig lavere prisnivå. Kundebehandlingene er lik 0 Prvdflere gager å ringe, men istedet for å rykke frem i ders kø, rykker en lenger å lenger bakover. Til slutt gir en opp