Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Anbefaler ingen å bli kunde. Prisen e veldig høy og jeg måtte betale forskudd på 3000 -5000 kr hver måned . Jeg sa dessverre ja til å binde meg 1 år men betalte meg gledig ut etter 5 mnd som kunde. I dag betaler jeg under halvparten av hva jeg betalte hos GNP .
Hei Lill, Vi beklager for at du har hatt den opplevelsen av oss som leverandør. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen. Vi ønsker at kundene gjerne tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken om man har spørsmål rundt avtalen eller faktura. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Lovt en fastpris på kwh av selger, men første faktura sa noe helt anna. viste seg at jrg måtte betale mer enn det jeg hadde hos forrige strømselskap. sendte inn mail og lurte på dette, brukte flere uker på å få svar. fikk ikke my forklaring.
Hei Karl, Det er veldig synd å høre at du har blitt informert om noe annet enn avtalen du har fått. Vi er ikke interessert i å lure noen og ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen så vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Alltid hyggelig kundeservice. Konkrete og tydelige løsninger.
Hei Gitte, Tusen takk for din tilbakemelding på vår kundeservice. Vi setter stor pris på at du har skrevet om oss og takk for at du er vår kunde! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Hadde et faktura og avtaleproblem, dette ble løst på en meget god måte, takk 😊
Hei John E. H, Superhyggelig å lese det du skriver om oss. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til dette! Takk for at du er kunde hos oss! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Er kjempefornøyd med gnp å vil fortsette som kunde hos dere. Håper å få noe billigere strøm for at jeg er så god kunde 😊😊😊ha en fin dag🤗🤗🤗
Hei Nils E. E, Tusen takk for en fantastisk omtale fra deg! Dette setter vi stor pris på. Skulle du ha noe spørsmål om din avtale må du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post så hjelper vi deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Da jeg ikke kunne finne angreskjema så forventet jeg meg problemer. Men kom kjapt igjennom til kundeservice hvor de kansellerte avtalen umiddelbart og sendte en e-post som kvittering på at jeg hadde angret.
Hei Arve, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk hos oss. Takk for at du har tatt deg tid til å skrive om oss! Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.
Fikk faktura på over kr 15.000. På fakturaen sto det om tilbakeført forbruk, estimert bruk og faktisk forbruk. Hver måned legger de på estimert forbruk som er høyere enn faktisk forbruk. Det faktiske forbruket for denne perioden var ifølge fakturaen på kr. 8000. Når jeg sa opp avtalen og ba om en faktura på kun faktisk forbruk, kom summen på kr 6000 for samme periode. Det viste seg altså at jeg allerede lå i forkant med betaling for strøm. Fikk beskjed om at vi skulle gitt beskjed om at vi ønsket å betale kun for faktisk forbruk og ikke det estimerte også….helt bakvendt mener nå jeg. Særlig når den summen hele tiden er over dobbelt så høy som det faktiske forbruket.
Hei Unni, Det er synd å lese at du ikke var fornøyd med avtalen din hos oss. Håper vi kom fram til en løsning for deg på dette. Om ikke må du gjerne ta kontakt med oss på telefon eller e-post så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.